Gå til innhold

Bilder hevder å vise Nintendo Switch 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lush skrev (56 minutter siden):

Har lest at det skal være to versjoner på launch, en mindre og en større. Så spent på pris og forskjell på skjerm.

Ser ikke hensikten med å selge en med mindre skjerm for en bitteliten sum mindre. Hvor stor forskjell kan det være på en så allerede knøttliten skjerm liksom.  Kun lutfattige(no offence dere lutfattige) folk vil jo kjøpe den med mindre skjerm for hvor mye billigere kan den være? Det er ikke særlig større produksjonskostnader med å lage en litt større skjerm. Dette er kynisme, som gjennomsyrer hele bransjen nå for tiden.

Endret av Guybrush 3pwood
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev (1 time siden):

Ser ikke hensikten med å selge en med mindre skjerm for en bitteliten sum mindre. Hvor stor forskjell kan det være på en så allerede knøttliten skjerm liksom.  Kun lutfattige(no offence dere lutfattige) folk vil jo kjøpe den med mindre skjerm for hvor mye billigere kan den være? Det er ikke særlig større produksjonskostnader med å lage en litt større skjerm. Dette er kynisme, som gjennomsyrer hele bransjen nå for tiden.

Nintendo er ute for å tjene penger, hvorfor lage eller prise kun 1 konsoll, mellom to prispunkt. En å lage en konsoll hvor hver ende, dette blir jo trolig en repeat av Switch Lite og Switch. Switch Lite er ikke bare en mindre skjerm, det er en svakere skjerm, og ingen løse kontrollere dvs 1 player. Men du fikk litt bedre batteritid(før 2019v), og ingen joy cons som kunne falle av i febrilske øyeblikk :)

Spm mitt er om begge er OLED, eller kun den større, og seff batteristørrelse. Som jeg forventer en større versjon har pga skjerm, og om det kan gi lengre spilletid. Og seff Pris forskjell, for her i huset trenger vi to, en som stort sett er i hus, og en å ta med. 

Lenke til kommentar
Donkey Kong skrev (23 timer siden):

Det er nok noen som primært ønsker å bruke konsollen koblet til TV. For disse spiller skjermstørrelsen liten rolle.

For å spare kanskje en ubetydelig sum? Da tenker man ikke særlig langt fremover, tenk om man plutselig vil ha den med seg. Om hvor stor kan prisforskjellen bli på en håndholdt enhet..En tusenlapp fks er småpenger for de aller fleste.

Endret av Guybrush 3pwood
Lenke til kommentar
Lush skrev (21 timer siden):

Nintendo er ute for å tjene penger, hvorfor lage eller prise kun 1 konsoll, mellom to prispunkt. En å lage en konsoll hvor hver ende, dette blir jo trolig en repeat av Switch Lite og Switch. Switch Lite er ikke bare en mindre skjerm, det er en svakere skjerm, og ingen løse kontrollere dvs 1 player. Men du fikk litt bedre batteritid(før 2019v), og ingen joy cons som kunne falle av i febrilske øyeblikk :)

Spm mitt er om begge er OLED, eller kun den større, og seff batteristørrelse. Som jeg forventer en større versjon har pga skjerm, og om det kan gi lengre spilletid. Og seff Pris forskjell, for her i huset trenger vi to, en som stort sett er i hus, og en å ta med. 

Småpenger uansett, kan umulig være såå stor forskjell på de i pris? Du merker ikke en tusenlapp eller to, en engangssum til og med.

Endret av Guybrush 3pwood
Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev (1 time siden):

Jeg med, men har solgt hele dritten. Kjøper kanskje nintendo igjen når neste Zelda kommer. Spilte aldri gjennom det forrige

Hvorfor kaller du Nintendo Switch for «dritt»?? Du vet at den har utkonkurrert både PlayStation og Xbox til sammen denne generasjonen? Tenk litt over ordbruken neste gang du legger ut noe offentlig. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...