MrVilla Skrevet 19. september Del Skrevet 19. september (endret) Hei Har en HP Omen 16 gaming laptop som er ca ett år gammel. I det siste så skrur den av keyboard og intern skjerm uten varsel. Skjer på et blunk. Dersom jeg har koblet på ekstern skjerm så går spillet fortsatt og reagerer helt fint men kan ikke gjøre noe uten keyboard. Det samme skjer nå bare jeg er i windows. har kjørt alle tester som jeg finner på HP og har sjekket temp på Cpu, gpu og mb og alt ser fint ut. Når det er sagt så synes jeg selv at toppen av tastaturet blit veldig varmt. Mye varmere enn vanlig. Etter en stund så slår den plutselig alt på igjen som om ingenting har skjedd. Lurer egentlig på om disse temp sensorene virker… Jeg er i utlandet og må egentlig prøve å finne feilen selv og det er greit. fint om noen har noen tips. Endret 20. september av MrVilla Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 20. september Forfatter Del Skrevet 20. september Fant løsning på denne. Det er en designfeil på hp omen 16" 2023 modell som gjør at dem går i sleepmode når dem ikke burde. 1 Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september Har du sjekket om det er kommet BIOS update til maskinen, kanskje det finnes en oppdatering som ordner dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå