Cappo Skrevet 19. september Rapporter Del Skrevet 19. september (endret) Space Core skrev (17 timer siden): Lurer på hva Nintendo har patentert som de mener har blitt brutt i dette tilfellet. Litt rart at de ikke siterer eller nevner hvilket det er snakk om. Nå kan ikke jeg veldig mye om lov og rett, men jeg trodde det var en ganske grunnleggende sak at du må vise til hvilke patenter du mener motparten bryter når du går til sak sånn. Hvordan skal f.eks en dommer kunne bedømme om det er en sak som burde gå videre eller om det er en sak som bare bør kastes ut uten slik relevant informasjon? Hvis det er tilfellet at søksmålet ikke inneholder hvilke patenter Nintendo mener er brutt, så føles hele greia mer som et trekk for å tvinge dem til et forlik. Endret 19. september av Cappo 1 Lenke til kommentar
Space Core Skrevet 20. september Rapporter Del Skrevet 20. september Cappo skrev (6 timer siden): Hvordan skal f.eks en dommer kunne bedømme om det er en sak som burde gå videre eller om det er en sak som bare bør kastes ut uten slik relevant informasjon? Også like viktig; hvordan skal tiltalte (Pocketpair i dette tilfellet) forberede et forsvar hvis de selv ikke vet hvilket patenter anklager (Nintendo) mener de har brutt? Nå vet jeg ikke selv hvordan rettssystemet i Japan fungerer, men ifølge lenestol advokater på blandt annet reddit er dette angivelig normalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå