Gå til innhold

Hvem betaler returen ved refusjon?


Anbefalte innlegg

Har handlet 2 klesplagg på nette. På denne siden så skriver de dette:

 

14-dagers pengene-tilbake- garanti

Vi er så sikre på at du kommer til å elske produktet vårt at vi garanterer alle kjøp 100%. Du bærer ingen risiko. Hvis du ikke er helt fornøyd, er det bare å returnere produktet til oss innen 14 dager etter mottak, så refunderer vi hele beløpet uten diskusjon. Andre regler kan gjelde for spesialtilbud som 1+1 gratis. Se våre returregler for mer informasjon.

 

I tillegg har de en kvalitetsgaranti som sier dette:

 

Kvalitetsgaranti

Vi garanterer holdbarhet, komfort og en luksuriøs følelse. Kundetilfredshet og glede står i høysetet hos Oss!

 

Grunnen jeg vil ha refusjon ved å returnere varene er på grunn av kvaliteten er latterlig dårlig (Kina kvalitet). Den andre grunnen er at klærene er alt for store. De anbefaler å ta en størrelse større en det du måler til og da blir det sykt mye.

Har sendt er par mailer frem og tilbake med selger. Jeg får egentlig bare svar som hvis du ønsker pengene tilbake så må du betale for frakt og toll til lager i Asia. I tillegg så er klærene flere cm for store en det størrelse tabellen skal være. Det de kan hjelpe med er 20% av kjøpesummen tilbake og beholde klærene. Har sendt en mail i dag om jeg ikke er interessert i å bytte til annen størrelse da kvaliteten mest sannsynlig er den samme. 

 

Noen så vet om det er noe jeg kan gjøre for å lettere få full refusjon uten å betale dyre dommer i toll og frakt?

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...