Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ang en mann jeg treffer. trenger råd!


Gjest 7c104...477

Anbefalte innlegg

Gjest 7c104...477

Jeg har hatt kontakt med en mann i mange måneder, og vi har det veldig koselig og fint sammen. Er kjemi og vi liker hverandre veldig godt. Vi ønsker begge to å satse på hverandre og forhold. Vi har vært litt intime sammen men vi er litt forsiktige begge to. Så er saken slik at jeg fortalte han en ting jeg liker innen det seksuelle, han sa da at han likte det veldig godt. Vi pratet i dag om dette og han spør om jeg ønsker at han kommer til meg i dag? Og da forstår jeg at han har veldig lyst på dette innen sex. Jeg merker jeg ble lei meg og fikk følelsen av at han bare vil møte meg for å ha sex. Men var ikke det han sa men jeg skjønte hva han mente. Vi har en avtale i helgen og jeg sa at vi kan vente til helgen. Han sa det var greit. Men jeg kan ikke noe for at jeg fikk en litt kjip følelse i meg av dette. 

Usikker på om det er jeg som er for følsom som reagerer eller hadde andre reagert også? Vi er 30 begge to.

Anonymous poster hash: 7c104...477

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Umulig å vite noe med særlig sikkert for oss på et forum hvor ingen trolig kjenner noen av dere. Men jeg vil si at det er helt naturlig at når dere diskuterer noe seksuellt som dere begge liker at han da ønsker å utforske dette med deg uten å vente noe lenger enn nødvendig. Så i utgangspunktet vil jeg absolutt si du overreagerer. Ikke minst når han uten videre aksepterer å vente til helgen når du uttrykker ønske om det. Mitt inntrykk er at kvinner alt for ofte tenker svart/hvitt: Om en mann er ute etter sex, så betyr ikke det nødvendigvis at han BARE er ute etter det og kun det... Og en annen side ved det: Han uttrykte ønske om å utforske dette med DEG, så trolig har han i det minste ingen andre som han utforsker det med i stedet for deg...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 7c104...477
Gjest MKII skrev (2 minutter siden):

Umulig å vite noe med særlig sikkert for oss på et forum hvor ingen trolig kjenner noen av dere. Men jeg vil si at det er helt naturlig at når dere diskuterer noe seksuellt som dere begge liker at han da ønsker å utforske dette med deg uten å vente noe lenger enn nødvendig. Så i utgangspunktet vil jeg absolutt si du overreagerer. Ikke minst når han uten videre aksepterer å vente til helgen når du uttrykker ønske om det. Mitt inntrykk er at kvinner alt for ofte tenker svart/hvitt: Om en mann er ute etter sex, så betyr ikke det nødvendigvis at han BARE er ute etter det og kun det... Og en annen side ved det: Han uttrykte ønske om å utforske dette med DEG, så trolig har han i det minste ingen andre som han utforsker det med i stedet for deg...

Ja når du skriver det slik du gjør, så er jeg helt enig med deg. Er vel bare jeg som overreagerer her. Jeg vet jo at han er ikke ute etter bare sex med meg. Så takk for svaret ditt. 

Anonymous poster hash: 7c104...477

Lenke til kommentar
7 minutes ago, Guest 7c104...477 said:

Ja når du skriver det slik du gjør, så er jeg helt enig med deg. Er vel bare jeg som overreagerer her. Jeg vet jo at han er ikke ute etter bare sex med meg. Så takk for svaret ditt. 

Anonymous poster hash: 7c104...477

Har han "holdt ut" "i mange måneder" og dere bare "har vært litt intime sammen", vil jeg si han er EKSTREMT tolmodig hvis det bare hadde vært sex han hadde vært ute etter i hvertfall...!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 7c104...477 skrev (26 minutter siden):

Og da forstår jeg at han har veldig lyst på dette innen sex. Jeg merker jeg ble lei meg og fikk følelsen av at han bare vil møte meg for å ha sex. Men var ikke det han sa men jeg skjønte hva han mente.

Venus og mars osv... Her overreagerer du basert på antagelser, ikke fakta. 

Godt mulig det stemmer, men kanskje dere burde prate sammen om hvordan dere kommuniserer så dere slipper misforståelser?

Lenke til kommentar
Gjest 7c104...477
Sampson skrev (13 minutter siden):

Venus og mars osv... Her overreagerer du basert på antagelser, ikke fakta. 

Godt mulig det stemmer, men kanskje dere burde prate sammen om hvordan dere kommuniserer så dere slipper misforståelser?

Ja dere har rett i det,. jeg overreagerer og jeg ser det selv. Han er sliter med å sitte ord på tanker og følelser han har, men jeg vet han tenker mye på meg. Jeg tror jeg skal slappe av med negative tanker her ja.

Anonymous poster hash: 7c104...477

Lenke til kommentar
Gjest 7c104...477
Sampson skrev (16 minutter siden):

Venus og mars osv... Her overreagerer du basert på antagelser, ikke fakta. 

Godt mulig det stemmer, men kanskje dere burde prate sammen om hvordan dere kommuniserer så dere slipper misforståelser?

Gjest MKII skrev (19 minutter siden):

Har han "holdt ut" "i mange måneder" og dere bare "har vært litt intime sammen", vil jeg si han er EKSTREMT tolmodig hvis det bare hadde vært sex han hadde vært ute etter i hvertfall...!!!

Ja han har holdt ut i flere måneder uten sex så han er tolmodig ja. Er nok jeg som er litt redd for å ta helt steget ut. 

Anonymous poster hash: 7c104...477

Lenke til kommentar
Gjest 7c104...477 skrev (5 minutter siden):

Ja dere har rett i det,. jeg overreagerer og jeg ser det selv. Han er sliter med å sitte ord på tanker og følelser han har, men jeg vet han tenker mye på meg. Jeg tror jeg skal slappe av med negative tanker her ja.

Anonymous poster hash: 7c104...477

Bra plan :thumbup: Generelt er det lite vits i å spekulere hva den andre tenker, bedre å spørre bare. Håper han er en snill mann og at dere får det hyggelig framover, lykke til :)

Lenke til kommentar
1 hour ago, Guest 7c104...477 said:

Ja dere har rett i det,. jeg overreagerer og jeg ser det selv. Han er sliter med å sitte ord på tanker og følelser han har, men jeg vet han tenker mye på meg. Jeg tror jeg skal slappe av med negative tanker her ja.

Anonymous poster hash: 7c104...477

 

1 hour ago, Guest 7c104...477 said:

Ja han har holdt ut i flere måneder uten sex så han er tolmodig ja. Er nok jeg som er litt redd for å ta helt steget ut. 

Anonymous poster hash: 7c104...477

Hvis "litt intime" ikke innebærer sex på mange måneder synes jeg det er nummeret før han burde helgenerklæres 😉 Så da er det nok rimelig sikkert at det er du som er for tilbakeholden og overreagerer i dette tilfellet og burde slappe av og være mer positiv til ham 🙂

Men igjen: Det er trolig ingen av oss her som kjenner noen av dere. Så det er du/dere som må ta den endelige besluttningen...

Endret av Gjest MKII
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Jeg synes ikke du overreagerer. Helt naturlig tanke å få det, ettersom det er en del menn som er ute etter bare det, og de kan ha mange triks oppi ermet for å få det som de vil. Så for meg virker det som du har en sunn dose skepsis. Selvsagt kan du ta feil i din mistanke, men mitt råd er å gå varsomt og forsiktig frem, og vente til du kjenner deg trygg på og stoler på ham. Kjenner du deg ikke klar for noe, så ikke gjør det - og det at du spør etter råd indikerer at du ikke er der enda. Er han interessert i deg bør han ikke ha noe problem i det hele tatt med å vente. Personlig ville jeg sett på det som et kvalitetstegn, da det indikerer at du ikke hopper til køys med hvem som helst, og er interessert i kjærlighet og forhold.

Endret av Fustasjeopphengsforkobling
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...