Spillredaksjonen Skrevet 18. september Del Skrevet 18. september Anmeldelse: Broken Sword: Shadow of the Templars Reforged George og Nico er er flottare enn nokon gong i dette oppussingsprosjektet. Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. september Del Skrevet 19. september Skulle ønsket noen pusset opp Space Quest serien 3 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Personelig synes jeg siste bilde var MYE bedre i gammel "pixel" versjon, gikk fra spill kunst til blank polert tegnefilm Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september håper de gjør dette med broken sword 2 også spilte ihjel demoen på playstation menfikk aldri spillet så den historien er jeg nysgjerrig på! Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september Limbeck skrev: Skulle ønsket noen pusset opp Space Quest serien ja dethadde vært fett! gjerne kings og police også! 2 Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september simalarion skrev: Personelig synes jeg siste bilde var MYE bedre i gammel "pixel" versjon, gikk fra spill kunst til blank polert tegnefilm et tips, Bloomtown a different adventure nydelig pikselart Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 29. september Del Skrevet 29. september simalarion skrev (På 24.9.2024 den 11:48 AM): Personelig synes jeg siste bilde var MYE bedre i gammel "pixel" versjon, gikk fra spill kunst til blank polert tegnefilm I starten av utviklingen sa utviklerne at de brukte AI for å hjelpe til å tegne bakgrunnene på nytt. Etterpå har de hatt fokus på at bakgrunnene er tegnet på nytt for hånd, men det er kanskje fordi de fant ut at det ikke er så populært å si at en bruker AI når en prøver å spille på nostalgi (som jo er hovedgrunnen til at dette spillet blir lansert på nytt). Personlig synes jeg de nye bakgrunnene stort sett fanger stemningen fra originalen. Helt ærlig synes jeg stort sett de gamle bakgrunnene ser håpløst lavoppløste ut, og også med færre detaljer, dårligere farger, flatere lys. Det blir mer åpenbart på en TV enn eksemplene fra anmeldelsen her kanskje gir inntrykk av. Samtidig er jeg enig i at akkurat det siste bildet ser litt mer sjelløst ut i nyversjonen. Kunne vært spennende å vite om AI var brukt her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå