wampster Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september Mye kommer an på møbler og foto. Se hvor mye (etter min mening) innbydende denne leiligheten ser ut enn din, selv om den er mindre. Og det er kun basert på hvordan den er møblert/fotografert https://www.finn.no/realestate/lettings/ad.html?finnkode=232203319&ci=4 En fotograf koster 4-5000 og er absolutt verdt pengene ettersom du kan bruke de samme fotoene hver gang den legges ut. Lenke til kommentar
Tesla1856 Skrevet 25. september Forfatter Del Skrevet 25. september wampster skrev (3 minutter siden): Mye kommer an på møbler og foto. Se hvor mye (etter min mening) innbydende denne leiligheten ser ut enn din, selv om den er mindre. Og det er kun basert på hvordan den er møblert/fotografert https://www.finn.no/realestate/lettings/ad.html?finnkode=232203319&ci=4 En fotograf koster 4-5000 og er absolutt verdt pengene ettersom du kan bruke de samme fotoene hver gang den legges ut. Joda, men da må jeg møblere den først, og jeg har ikke møbler for den. I tillegg så har den leligheten et strøkent bad og det har ikke min. Nytt bad koster 450k, det er noe jeg absolutt ikke har råd til på nåværende tidspunkt. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september Hva er det som ikke er strøkent med badet ditt? At det ikke er flunkende nytt betyr jo ikke at det er strøkent? Ser helt fint ut etter min mening (litt rart med 2 vasker bare) Lenke til kommentar
Tesla1856 Skrevet 25. september Forfatter Del Skrevet 25. september (endret) wampster skrev (39 minutter siden): Hva er det som ikke er strøkent med badet ditt? At det ikke er flunkende nytt betyr jo ikke at det er strøkent? Ser helt fint ut etter min mening (litt rart med 2 vasker bare) Badet ble pusset opp av han som bodde for sikkert 15-20 år siden. Denne kroppen greide ikke å få med varmekabler engang. Han har en utslagsvask som man brukte å ha på 60/70-tallet. Den er preget av gammeldags og utdatert design. Svakeste punktet er jo badet. Men ja det er brukenes og fullt funksjonelt, innbydende derimot er det nok desverre ikke. Jeg tror nok utleiemarkedet har svekket seg i Oslo de siste årene. Pris på matvarer, strøm og alt annet har skutt i været, mens folks lønningenr ikke har fulgt med.Vi har betydelig svakere kjøpekraft i norge sammenlignet med 10år tilbake. Det skrives mye i medier at boligprisene skal 6-8% opp i 2025, den ser ikke jeg. Dem skrev også at tusenvis av studenter trenger boliger noe som jeg tviler på ostemmer. Virker som det er mye vås som skrives i medier generelt. Endret 25. september av Tesla1856 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå