Gå til innhold

Det neste Star Wars Jedi-spillet blir det siste i serien


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helt enig i at det var sjukt middels. Gikk fra å spille Elden Ring over til dette og som min tre år gamle sønn ville sagt det:"BLÆ! Æsj! Vil ikke!". Makan til upolert og buggy spill på PS5 skal være vanskelig å finne. Jeg måtte gi meg pga bugs et stykke inn. Orket ikke mer av rare alienbein som føyk hit og dit samt hitbokser og knappetiminger som var totalt på blåbærtur. Jeg skjønner ikke at ikke noen som har anmeldt spillet har sett de samme store problemene som jeg opplevde. Det trakk minst tre tallkarakterer for min del.
Lenke til kommentar
10 hours ago, Baljepiraten said:

Helt enig i at det var sjukt middels. Gikk fra å spille Elden Ring over til dette og som min tre år gamle sønn ville sagt det:"BLÆ! Æsj! Vil ikke!". Makan til upolert og buggy spill på PS5 skal være vanskelig å finne. Jeg måtte gi meg pga bugs et stykke inn. Orket ikke mer av rare alienbein som føyk hit og dit samt hitbokser og knappetiminger som var totalt på blåbærtur. Jeg skjønner ikke at ikke noen som har anmeldt spillet har sett de samme store problemene som jeg opplevde. Det trakk minst tre tallkarakterer for min del.

Har ikke spilt nr 2 ennå, men nr 1 hadde ikke på langt nær så mange bugs på PS4 som på PS5. Opplevde svært lite tull på PS4, ingen ting egentlig utenom et og annen bein som plutselig sto i vinkel men spratt raskt tilbake. Men på PS5 var det fullstendig sirkus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...