Spillredaksjonen Skrevet 18. september Del Skrevet 18. september Det neste Star Wars Jedi-spillet blir det siste i serien Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Lush Skrevet 18. september Del Skrevet 18. september Respekt til studioer som gir seg, når de ikke har mer å tilføye. Så ser fram til å se avslutningen her, og hva neste spill blir. Lenke til kommentar
Feenyx Skrevet 18. september Del Skrevet 18. september En mektig bra serie, faktisk. Gleder meg til finalen, har fått mye glede utav de to første spillene, og storyen er bedre enn de fleste av de nyere seriene Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 18. september Del Skrevet 18. september Dette er noe å se fram til. De to første spillene i serien var storartede. 1 1 Lenke til kommentar
LampeLars94 Skrevet 18. september Del Skrevet 18. september Sjukt middels spill. Er like greit. Lenke til kommentar
Baljepiraten Skrevet 18. september Del Skrevet 18. september Helt enig i at det var sjukt middels. Gikk fra å spille Elden Ring over til dette og som min tre år gamle sønn ville sagt det:"BLÆ! Æsj! Vil ikke!". Makan til upolert og buggy spill på PS5 skal være vanskelig å finne. Jeg måtte gi meg pga bugs et stykke inn. Orket ikke mer av rare alienbein som føyk hit og dit samt hitbokser og knappetiminger som var totalt på blåbærtur. Jeg skjønner ikke at ikke noen som har anmeldt spillet har sett de samme store problemene som jeg opplevde. Det trakk minst tre tallkarakterer for min del. Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 19. september Del Skrevet 19. september 10 hours ago, Baljepiraten said: Helt enig i at det var sjukt middels. Gikk fra å spille Elden Ring over til dette og som min tre år gamle sønn ville sagt det:"BLÆ! Æsj! Vil ikke!". Makan til upolert og buggy spill på PS5 skal være vanskelig å finne. Jeg måtte gi meg pga bugs et stykke inn. Orket ikke mer av rare alienbein som føyk hit og dit samt hitbokser og knappetiminger som var totalt på blåbærtur. Jeg skjønner ikke at ikke noen som har anmeldt spillet har sett de samme store problemene som jeg opplevde. Det trakk minst tre tallkarakterer for min del. Har ikke spilt nr 2 ennå, men nr 1 hadde ikke på langt nær så mange bugs på PS4 som på PS5. Opplevde svært lite tull på PS4, ingen ting egentlig utenom et og annen bein som plutselig sto i vinkel men spratt raskt tilbake. Men på PS5 var det fullstendig sirkus. Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september Vakkert å se på men akk så kjedelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå