Bjerknez Skrevet 18. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. oktober (endret) I morgen skal jeg prøvekjøre en Volvo EX30 Ultra | Long Range | Twin Motor (puh...) igjen. Da skal jeg ha den fra lørdag formiddag til mandag morgen Ladeboks fra FutureHome er montert og alt funker. La opp egen 32A kurs og laderen er stillt inn fra elektriker til å lade maks 30A (230V IT 1-fas). Noe som betyr ca. 7kw. lading maks. Nå kan jeg også teste hjemmelading og hvordan Dynamisk lastbalansering med FutureHome fungerer, samtidig som jeg kan få kjørt litt mer med bilen og gjort meg opp flere meninger på godt og vondt. Blir spennende Endret 18. oktober av Bjerknez 3 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. oktober Rapporter Del Skrevet 18. oktober Ikke se for nøye på hjørnene til skjermen om du har noe form for OCD 😅 Vet ikke om de har gjort det med vilje eller om det er en glipp Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 18. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. oktober Complexity skrev (1 minutt siden): Ikke se for nøye på hjørnene til skjermen om du har noe form for OCD 😅 Vet ikke om de har gjort det med vilje eller om det er en glipp Hvilke hjørner? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 18. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. oktober (endret) Complexity skrev (7 minutter siden): Ikke se for nøye på hjørnene til skjermen om du har noe form for OCD 😅 Vet ikke om de har gjort det med vilje eller om det er en glipp Uansett, så vil vi alle ha noe for i mot de fleste biler. Det beste er om man gjør opp sin egen mening. Ofte ser jeg folk som klager over et bilmerke og biter seg merke i ting som andre ikke engang nevner. Endret 18. oktober av Bjerknez Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 18. oktober Rapporter Del Skrevet 18. oktober Bjerknez skrev (2 timer siden): I morgen skal jeg prøvekjøre en Volvo EX30 Ultra | Long Range | Twin Motor (puh...) igjen. Da skal jeg ha den fra lørdag formiddag til mandag morgen Ladeboks fra FutureHome er montert og alt funker. La opp egen 32A kurs og laderen er stillt inn fra elektriker til å lade maks 30A (230V IT 1-fas). Noe som betyr ca. 7kw. lading maks. Nå kan jeg også teste hjemmelading og hvordan Dynamisk lastbalansering med FutureHome fungerer, samtidig som jeg kan få kjørt litt mer med bilen og gjort meg opp flere meninger på godt og vondt. Blir spennende Her skal alt med, overrasket at du denne gangen utela hvor mange "HK'er" den har Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 18. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. oktober Olsenhower skrev (1 minutt siden): Her skal alt med, overrasket at du denne gangen utela hvor mange "HK'er" den har Haha, ja, det glemte jeg. Men synes det er greit å få med hvilken bil jeg skal prøvekjøre og komme tilbakemeldinger på, siden Volvo har flere typer av EX30. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 18. oktober Rapporter Del Skrevet 18. oktober Bjerknez skrev (2 timer siden): I morgen skal jeg prøvekjøre en Volvo EX30 Ultra | Long Range | Twin Motor (puh...) igjen. Da skal jeg ha den fra lørdag formiddag til mandag morgen Ladeboks fra FutureHome er montert og alt funker. La opp egen 32A kurs og laderen er stillt inn fra elektriker til å lade maks 30A (230V IT 1-fas). Noe som betyr ca. 7kw. lading maks. Nå kan jeg også teste hjemmelading og hvordan Dynamisk lastbalansering med FutureHome fungerer, samtidig som jeg kan få kjørt litt mer med bilen og gjort meg opp flere meninger på godt og vondt. Blir spennende Have fun!:) Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 18. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. oktober Salvesen. skrev (1 minutt siden): Have fun!:) Jepp Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. oktober Rapporter Del Skrevet 18. oktober 3 hours ago, Bjerknez said: Hvilke hjørner? Runde hjørner oppe på skjermen og firkantige nede. Bare sett noen eiere har irritert seg over det. Har selvfølgelig ingen betydning men litt merkelig. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 18. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. oktober Complexity skrev (15 minutter siden): Runde hjørner oppe på skjermen og firkantige nede. Bare sett noen eiere har irritert seg over det. Har selvfølgelig ingen betydning men litt merkelig. Jeg vet fortsatt ikke hva du mener, men det betyr vel at jeg ikke bryr meg om det vil jeg tro Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. oktober Rapporter Del Skrevet 18. oktober 19 minutes ago, Bjerknez said: Jeg vet fortsatt ikke hva du mener, men det betyr vel at jeg ikke bryr meg om det vil jeg tro Nei er bare en bagatell somsakt. Mulig det vil bli fikset i software og om det ikke allerede er det. At de legger på runde hjørner nede og. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 18. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. oktober Ahh... haha. Jeg drev å nistirret på skermene rundt hjulbuen på bilen jeg da 🤣 Det du påpeker der er nok ikke noe jeg henger meg opp i nei, hehe. 1 Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 19. oktober Rapporter Del Skrevet 19. oktober Bjerknez skrev (På 18.10.2024 den 6:08 PM): Ahh... haha. Jeg drev å nistirret på skermene rundt hjulbuen på bilen jeg da 🤣 Det du påpeker der er nok ikke noe jeg henger meg opp i nei, hehe. Da var vi to som drev og lettte etter rundinger og firkanter rundt hjulbuene! Så du var ikke alene! 😁 Og nei dette er ikke noe som jeg hadde reagert på. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. oktober Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2 hours ago, OC-Freak said: Da var vi to som drev og lettte etter rundinger og firkanter rundt hjulbuene! Så du var ikke alene! 😁 Og nei dette er ikke noe som jeg hadde reagert på. haha. Ikke meningen å forvirre. I mitt hode virket det logisk siden jeg viste hvilken skjerm det var snakk om. Kom forøvrig over hvor jeg så det om det skulle være av interesse. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 19. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober Complexity skrev (9 minutter siden): haha. Ikke meningen å forvirre. I mitt hode virket det logisk siden jeg viste hvilken skjerm det var snakk om. Kom forøvrig over hvor jeg så det om det skulle være av interesse. Det der er rett og slett flisespikkeri. Det er ikke engang noe jeg henger meg opp i nå som jeg vet det, hehe. 1 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 21. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. oktober Ending i planene... Ny tråd fortsetter her: 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 21. oktober Rapporter Del Skrevet 21. oktober Du bør nok slutte å prøvekjøre snart. IKKE prøv Porsche 2 2 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 21. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. oktober kremt skrev (8 minutter siden): Du bør nok slutte å prøvekjøre snart. IKKE prøv Porsche Jeg lover 😅 2 Lenke til kommentar
Trestein Skrevet 21. oktober Rapporter Del Skrevet 21. oktober Bjerknez skrev (1 time siden): Jeg lover 😅 Husker godt når jeg prøvekjørte I4 M50 versjonen. Reiste rett hjem og konfigurerte bil og bestilte. En av tingene jeg ikke visste om var BMW charging kortet. Det er gull. Nå får du også plug and charge men du verden hvor enkelt det er med det kortet. Ingen apper eller ladebrikker. 750 000ladere overalt. Rimelig pris for lading og rimelig ionity avtale. Som sagt helt ukjent for meg før jeg fikk bilen Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 21. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. oktober Trestein skrev (14 minutter siden): Husker godt når jeg prøvekjørte I4 M50 versjonen. Reiste rett hjem og konfigurerte bil og bestilte. En av tingene jeg ikke visste om var BMW charging kortet. Det er gull. Nå får du også plug and charge men du verden hvor enkelt det er med det kortet. Ingen apper eller ladebrikker. 750 000ladere overalt. Rimelig pris for lading og rimelig ionity avtale. Som sagt helt ukjent for meg før jeg fikk bilen Kult. Det skal jeg spørre om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå