SaamB Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Sitter og lurer på om jeg vil klare å presse ut mere av denne cpu'en dersom jeg tilsetter en dæsj med prommy eller vapo? På denne klokk'en, ligger max temp på 47 grader, og den er "stabil" i 47 minutter i prime. Hva er evt forskjellen i ytelse/støy på prommy/vapo? Hvilken løsning bør jeg evt velge?? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Ville valgt Prometia Mach2, dette er på grunn av at denne kjøler best og du slipper å ha egen psu til den.. Lenke til kommentar
SaamB Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Ok, har jo en Antec 550W, så jeg hadde i grunnen håpt den hadde holdt. Edit: Men noen som har noen formening om det vil være mer å hente i den cpu'en? Endret 16. januar 2004 av SaamB Lenke til kommentar
espentan Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Ok, har jo en Antec 550W, så jeg hadde i grunnen håpt den hadde holdt. Edit: Men noen som har noen formening om det vil være mer å hente i den cpu'en? Jeg vil absolutt tro det. Til sammenlikning så har jeg har en maskin med en P4C 2.6Ghz som går på 3.380Mhz (FSB:260) med bare luftkjøling. 47 grader er dog ganske mye, så bedre kjøling er en god idé. Lenke til kommentar
RansoM Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Du kan nok regne med ca 3.8GHz med Vapo og ca 4.0GHz med MachII. Så det er en del å hente. Psuen din er meget bra og mer en god nok til bruk med Vapochill. Lenke til kommentar
SaamB Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Ok, så da er det bare å starte letingen etter vapo eller prommy. Send gjerne en pm dersom du vet om noen som skal selge Lenke til kommentar
bluesman Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) Du kan nok regne med ca 3.8GHz med Vapo og ca 4.0GHz med MachII. Så det er en del å hente. Psuen din er meget bra og mer en god nok til bruk med Vapochill. Hva er en Prometia MachII ?? et kjøler system, har du en link til den?? Endret 17. januar 2004 av bluesman Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 http://www.3dfxcool.no.. Den heter Nventiv MachII Lenke til kommentar
Gef Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 http://www.3dfxcool.no.. Den heter Nventiv MachII Prøvde den linken din, kom inn på en helt annen plass. denne linker deg rett til Lenke til kommentar
Endre Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 denne linker deg rett til... Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80040e10' Procedure 'sp_GetShortSiteInfo' expects parameter '@sitename', which was not supplied. /controls/shop/shared/includes/common.asp, line 19 Lenke til kommentar
Gef Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 denne linker deg rett til... Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80040e10' Procedure 'sp_GetShortSiteInfo' expects parameter '@sitename', which was not supplied. /controls/shop/shared/includes/common.asp, line 19 huh? linken funker fint her...hmm... vel, kan gi linken sånn rett her http://www.mamut.com/controls/shop/shops/3...id=19&subgid=15 Lenke til kommentar
SaamB Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 Får ingen av de overnevnte linkene til å funke jeg Hva med denne? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Gef, hva er det du prøver på? du sier at den 3dxcool linken ikke funker (men det gjør den) og du gir en link som gir 500.. Kopier linken fra adresse feltet så får man riktig link (unntagen på mp og noen andre steder) Lenke til kommentar
Gef Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) http://www.3dfxcool.no.. Den heter Nventiv MachII Jonas: Hva er det du prøver på da? Du ser selv at den linken som er posta her først er med punktum i slutten, dermed blir det feil! Sjønner ikke helt hva du er ute etter her...men men Uansett, så funket linkene hos meg, da er det ikke min skyld, da må det være forumet eller 3dfx! Endret 17. januar 2004 av Gef Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå