Spillredaksjonen Skrevet 16. september 2024 Del Skrevet 16. september 2024 Anmeldelse: Harry Potter: Quidditch Champions Quidditch Champions lever opp til arven fra PlayStation 2. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
LampeLars94 Skrevet 16. september 2024 Del Skrevet 16. september 2024 Etter anmeldelsen å dømme så virker 7/10 veldig raust. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 16. september 2024 Del Skrevet 16. september 2024 (endret) LampeLars94 skrev (3 timer siden): Etter anmeldelsen å dømme så virker 7/10 veldig raust. Du får feie for egen dør. (Nei, det passer ikke, men jeg falt for fristelsen til å bruke et feie/koste/sopelime-pawn. Anmelder har syndet her, og burde ha skrevet noe om å feie motstanderne av banen eller lignende) Endret 16. september 2024 av Donkey Kong Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 17. september 2024 Del Skrevet 17. september 2024 Men skal vi boikotte dette og ifølge internettet? 1 Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 17. september 2024 Del Skrevet 17. september 2024 Dette var et vanskelig spill å sette endelig karakter på — særlig da det antagelig vil komme en del endringer etter lansering. Jeg lå lenge på 6/10 mens jeg fomlet med den litt underveldende(?) enspillerdelen, men føler at moroa og flyten i flerspilleren veier kraftig opp. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå