Spillredaksjonen Skrevet 16. september Del Skrevet 16. september Anmeldelse: Harry Potter: Quidditch Champions Quidditch Champions lever opp til arven fra PlayStation 2. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
LampeLars94 Skrevet 16. september Del Skrevet 16. september Etter anmeldelsen å dømme så virker 7/10 veldig raust. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 16. september Del Skrevet 16. september (endret) LampeLars94 skrev (3 timer siden): Etter anmeldelsen å dømme så virker 7/10 veldig raust. Du får feie for egen dør. (Nei, det passer ikke, men jeg falt for fristelsen til å bruke et feie/koste/sopelime-pawn. Anmelder har syndet her, og burde ha skrevet noe om å feie motstanderne av banen eller lignende) Endret 16. september av Donkey Kong Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 17. september Del Skrevet 17. september Men skal vi boikotte dette og ifølge internettet? 1 Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 17. september Del Skrevet 17. september Dette var et vanskelig spill å sette endelig karakter på — særlig da det antagelig vil komme en del endringer etter lansering. Jeg lå lenge på 6/10 mens jeg fomlet med den litt underveldende(?) enspillerdelen, men føler at moroa og flyten i flerspilleren veier kraftig opp. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå