Bone Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Heisann! Noen som vet om slike småspill som MasterMind? Skulle gjerne også hatt tak i flere kortspill enn de som følger med i WindowsXP. Tenker egentlig først og fremst på Bridge (mamma har lysst til å lære seg). Jeg tenker på spill; alt ifra freeware til slike man kjøper. Sleng gjerne med en link hvis dere har (og det finnes). (for å unngå missforståelse; jeg spør ikke om warez, så det er sagt!) På forhånd; Takk! mvh Bone Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 kikk på følgende adresser www.123spill.com www.shockwave.com Massevis av GRATIS kortspill og andre småspill der! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 kikk på følgende adresser www.123spill.com www.shockwave.com Massevis av GRATIS kortspill og andre småspill der! Takk, her var det noen fine! ..men, jeg tenkte mest på spill som man ikke måtte være koblet til nettet for å spille! (jeg fant ihvertfall ingen mulighet til å laste de ned..) Takk igjen ! Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 www.download.com er en lovlig nedlastningsside hvor man kan laste ned haugevis av kortspill. Som regel ligger de i pakker (flere spill i hver fil), så hvis du leter etter noe spesifikt, må du regne med et par andre spill på "kjøpet". Men det er det vel heller ikke noe forferdelig galt i da. Lenke til kommentar
Marvin the Machine Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Prøv gamehippo.com. Der har de mange freeware spill. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Det er masse på www.123spill.no... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå