en som bare lurer på mye rart Skrevet 15. september Del Skrevet 15. september mimrer fra barn og ungdomstiden. hva husker dere som gikk som underholdningsprogrammer på nrk og tv 2 mellom 1990 og 2010? den stor klassefesten løvebakken deal or no deal. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 15. september Del Skrevet 15. september Har mange barndomsminner fra den tiden. Sesam stasjon, Pelle politibil, mot i brøste, karl & co, torsdagsklubben. Masse lørdagskvelder med Tande P. Noe bra og noe som sikkert ikke har holdt seg. Komisk å grave i arkivet til NRK og se noe av det igjen i dag. Humoren er så tørr. Og. Det. Går. Så. Tregt. Lenke til kommentar
en som bare lurer på mye rart Skrevet 15. september Forfatter Del Skrevet 15. september jeg synes at humor var bedre før. håpe j eg finner igjen noe som jeg ikke har sett på lenge 1 Lenke til kommentar
Bing123 Skrevet 15. september Del Skrevet 15. september Humor er snart saga blott, noen kan jo bli krenket 2 Lenke til kommentar
en som bare lurer på mye rart Skrevet 1. oktober Forfatter Del Skrevet 1. oktober holms hos martin vil du bli millioner Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober Han Ivar fyren som hadde ekstremt rare konkurranse-programmer. Jeg er sikker på at budsjettet var på fire siffer. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 5. oktober Del Skrevet 5. oktober (endret) Ta sjansen var noe som alltid var gøy da jeg var barn rundt årtusenskiftet Hadde jo vært kult om det enten ble laget nye sesonger eller sendt i reprise Edit: Fant nå ut at programmet gikk fra 1983 helt til 2002. Endret 5. oktober av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå