Gå til innhold

Hvilken elbil mener du gir mest for pengene i 2024?


PgUp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dellers skrev (På 26.9.2024 den 11:20 AM):

Hva som gir mest for pengene kommer jo veldig an på hvilke kriterier man legger til grunn. Jeg skal ikke kjøpe bil enda, men har prøvd å orientere meg litt allerede. Viktige kriterier for meg er plass innvendig, bagasjeplass, skiluke og rekkevidde. Tesla er utelukka av flere årsaker. Det som står igjen da og tilfredsstiller samtlige punkter på en god måte er ID7. Absolutt alle andre biler jeg har titta på har store mangler på et av disse feltene. Det er en kjedelig bil utseendemessig, men man kan ikke få alt.

Fordi jeg snuser på ID.7 selv, så spør jeg av ren nysgjerrighet: Har du prøvekjørt og gjort deg noen inntrykk som du vil dele? (Eller har du evt. kjøpt, kanskje?)

Lenke til kommentar
8 hours ago, Raspeball said:

Fordi jeg snuser på ID.7 selv, så spør jeg av ren nysgjerrighet: Har du prøvekjørt og gjort deg noen inntrykk som du vil dele? (Eller har du evt. kjøpt, kanskje?)

Dessverre, foreløpig driver jeg bare og leser meg opp litt på hva som finnes. Så en sedan forleden, og syntes det var en finere bil i virkeligheten enn på nett om ikke annet.

Lenke til kommentar
Dellers skrev (45 minutter siden):

Dessverre, foreløpig driver jeg bare og leser meg opp litt på hva som finnes. Så en sedan forleden, og syntes det var en finere bil i virkeligheten enn på nett om ikke annet.

Så en GTX stasjonsvogn stå parkert i nærområdet her om dagen, og synes ikke den gjør seg bort utseendemessig. Klart, det er ikke noe "smykke", men det estetiske har minimalt å si for min egen del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...