Eriksendrul Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september Drikker et glass O'Boy innimellom, Men siste månedene så vil den ikke blande seg like godt som den gjorde før. Noen andre som har opplevd det samme? Har de endret oppskrift? Lenke til kommentar
RustneTrompet Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september Jeg drakk mye O´Boy da jeg var yngre, og hvis jeg konsumerte en boks i løpet av et par uker så var det aldri noe problem. Nå drikker jeg fremdeles O`Boy, men bare en gang eller to i måneden. De første par glassene fra en pose så blander det seg som forventet, men deretter blir det stadig vanskeligere å røre det til en homogen blanding. Mistenker at pulveret trekker til seg fuktighet i luften. Jeg presser luft ut av posen og pakker den tett i en brødpose, da holder den seg bedre Lenke til kommentar
Eskove Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september Jeg har samme teorien som @RustneTrompet Om dem står lenge trekker den til seg fuktighet og ender seg litt. Jeg lagrer nå i luft-tett boks Og jeg har ikke det problemet. Drikker kanskje 2 poser i året Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå