Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Kloakkstank i hele leiligheten


Anbefalte innlegg

Våkna tidlig i dag pga det stinket avføring/kloakk. Måtte lufte hele leiligheten og flytte meg til gjesterommet/kontoret og ligger på luftmadrass her nå. Har vinduer og verandadør åpnet da det stinker her. Ufyselig. Har bad ved siden av soverommet og døren der sto på gløtt i natt. Tror det kommer fra sluk ved siden av vaskemaskinen men er ikke sikker. Tror også kloakk fra han som bor under er med på det. Leiligheten er fra 1989. 

Har vært pusset opp her litt av de som bodde her før meg(har bodd her tre år men har prøvd å funnet ny leilighet i noen måneder nå uten hell). 
Noen som har tips til hva det kan komme av og hva jeg bør gjøre utenom å flytte? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for alle svar og eventuelle løsninger 😊 Jeg er sikkert treig som dame men hva er vannlås? En liter varmt vann i slukene ved vaskemaskin og dusjen?

 

Føler det har luktet dritt av klær jeg har vasket i det siste også🤔 Altså etter jeg har tatt de ut av vaskemaskinen og hengt de opp og tørket. 

Lenke til kommentar
Gavekort skrev (1 time siden):

Vannlåser er noe du har på nesten alle avløp for å hindre at kloakklukt og gass siver ut av rørene. Finn et litermål og hell 0,5-1 liter med vann i alle gulvsluk, dusjer, vasker osv.

floor-drain-p-trap-smell.jpg

Har gjort det. Stinker fortsatt på enkelte rom. Og det stinker av alle klærne mine føles det som. Kan de ha blitt vasket med kloakk? 
Litt fortvilt dette. Snakket litt med ene naboen i sameiet som har bodd her over 20 år og han har ingen lukt sier han men han røyker voldsomt så den dunsten overgår vel alt.

Det er flere ting enn dette som er gale i denne leiligheten også så det er vel tegn på at nå må det flyttes. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...