Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Bærbar PC som spyr ut 5-tal

Anbefalte innlegg

Eg har ein laptop som oppfører seg merkeleg. Samsung, kjøpt for eit par år sidan. Rett som det er byrjar den å spy ut 5-tal. Samstundes virkar ikkje 5-tasten, samt at nokre av tastane ikkje virkar når eg held inne Shift-tasten for å få stor bokstav. Touchpaden virkar i periodar heller ikkje som han skal.

Er dette virus, eller er det eit hardwareproblem? Er det nokon som har vore borti liknande?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
4 minutes ago, torbjornen said:

Er dette virus, eller er det eit hardwareproblem?

5-tasten er defekt, eller et eller annet klin gjør at den ikke spretter ordentlig opp igjen etter at noen har trykket på den. Hvis det går an å demontere tastaturet fra ramma, så går det kanskje an å rense det. Eller burde det gå an å få tak i reservedeler for en såpass ny PC.

• Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
torbjornen skrev (3 timer siden):

Laptopen var bestilt frå elkjop.no under black week i november 2022, og eg har funne eposten med kvitteringa.

Dette må vel vere ei garantisak? Er det mogeleg å levere inn maskina i ein fysisk elkjøp-butikk?

De kommer vel bare til å si at du har sølt på tastaturet, tenker jeg..

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
SilverShaded skrev (På 13.9.2024 den 8:23 PM):

De kommer vel bare til å si at du har sølt på tastaturet, tenker jeg..

Ho som registrerte reklamasjonen spurte faktisk om laptopen hadde vore i kontakt med vatn, noko som eg svarte nei på.

Uansett, så har eg no fått tilbake laptoppen, som virkar som den skal. Det er kanskje ikkje så overraskande at verkstaden måtte skifte ut toppdekselet. Eg er svært godt fornøgd med Elkjøp sin sørvis, og har lært at neste gong eg skal kjøpe ei relativt dyr vare er det lurt å velje ei kjede med fysiske butikkar som ein kan henvende seg til dersom ein får bruk for det.

Utennavn.thumb.jpg.011c2821c4480df4434f578236d62b1c.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
torbjornen skrev (4 timer siden):

Ho som registrerte reklamasjonen spurte faktisk om laptopen hadde vore i kontakt med vatn, noko som eg svarte nei på.

Uansett, så har eg no fått tilbake laptoppen, som virkar som den skal. Det er kanskje ikkje så overraskande at verkstaden måtte skifte ut toppdekselet. Eg er svært godt fornøgd med Elkjøp sin sørvis, og har lært at neste gong eg skal kjøpe ei relativt dyr vare er det lurt å velje ei kjede med fysiske butikkar som ein kan henvende seg til dersom ein får bruk for det.

Utennavn.thumb.jpg.011c2821c4480df4434f578236d62b1c.jpg

Så bra at de ikke holdt på den lettvinte unskyldningen, og at du fikk tilbake en fungerende laptop ... 🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hei. Er det normalt og skrive dialekt når man skriver feilbeskrivelser? Det mest praktiske hadde jo vært og skrive på bokmål. Flaks at vedkommende på El-Care skjønte hva som stod synes jeg da men.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...