Gjest bf89f...ee9 Skrevet 12. september Del Skrevet 12. september Finnes det nettsider/app-er for sjekking som faktiskt er gratis å bruke og ikke bare lyver på seg å være gratis, ikke er rammet av personværnmarerittet knyttet til Alphabet/Facebook, og som er egnet for menn? Mange nettsider og app-er påstår de er gratis, men så viser det seg at man må betale for å få helt grunnleggende og nødvendig funksjonalitet for å faktiskt bruke tjenesten. Savner veldig Blink og miljøet som var der frem til Dagbladet så vidt jeg husker bestemte seg for å drepe tjenesten 😞 Drømmen hadde vært om noen startet opp en slik tjeneste igjen. Anonymous poster hash: bf89f...ee9 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. september Del Skrevet 12. september Da må du bruke vanlige sosiale medier, som Instagram, Facebook, Snapchat og liknende. Det vil for deg være samme scenario som Blink (og nettby etter dette). Hvis det først er en dating-platform så har de ingen grunn til å være gratis. De må jo tjene penger på noe, og det er ekstremt mye penger å hente i den industrien. Så enten er det tradisjonelle sosiale medier eller dating-platformer. Sistnevnte blir å gjøre alt de klarer for å få deg til å bruke penger. 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 12. september Del Skrevet 12. september Er ikke Tinder gratis da? Lenke til kommentar
Gjest MKII Skrevet 12. september Del Skrevet 12. september (endret) . Endret 12. september av Gjest MKII Lenke til kommentar
Gjest MKII Skrevet 12. september Del Skrevet 12. september (endret) Feilpost. Endret 12. september av Gjest MKII Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. september Del Skrevet 12. september RRhoads skrev (7 timer siden): Er ikke Tinder gratis da? Du kan få til å bruke den gratis, men veldig mye basis-funksjonalitet er bak betalingsmur. Det oppleves ikke som en gratis-app egentlig. 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 12. september Del Skrevet 12. september Comma Chameleon skrev (15 minutter siden): Du kan få til å bruke den gratis, men veldig mye basis-funksjonalitet er bak betalingsmur. Det oppleves ikke som en gratis-app egentlig. Bortsett fra at man ikke kan se hvem som sveiper til høyre på deg, hva er det som koster penger? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. september Del Skrevet 12. september RRhoads skrev (1 time siden): Bortsett fra at man ikke kan se hvem som sveiper til høyre på deg, hva er det som koster penger? Det ene er at de har et generelt mas om at du skal oppgradere overalt. Reklame og pop ups som alltid prøver å få deg til å kjøpe premium abonnement. I tillegg til en haug med med knapper og features som kun er for premium brukere. Det føles ut mer som en demo av produktet enn en fungerende gratisversjon. Når det kommer til spesifikk funksjon som er låst så tenker jeg mer på det å kunne justere helt grunnleggende filter. Som regel er det kun alder og avstand du får gratis. Vil du sortere ut de som har eller vil ha barn? Da må du betale. Grunnleggende filtrering burde være på gratis-versjonen i mine øyne. For min del har jeg en barnfri livsstil, og med tanke på hvor underrepresentert vi er så er dating-apper ubrukelig for meg uten å betale. De fleste som dukker opp enten har, vil ha, eller er åpen for barn. 90% av profilene må swipes bort kun på det kriteriet. Andre tenker vurderer kanskje andre kriterier som religion eller noe like mye. At man må betale for å se hvem som liker deg er ikke det verste. 2 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 12. september Del Skrevet 12. september Comma Chameleon skrev (4 minutter siden): Det ene er at de har et generelt mas om at du skal oppgradere overalt. Reklame og pop ups som alltid prøver å få deg til å kjøpe premium abonnement. I tillegg til en haug med med knapper og features som kun er for premium brukere. Det føles ut mer som en demo av produktet enn en fungerende gratisversjon. Når det kommer til spesifikk funksjon som er låst så tenker jeg mer på det å kunne justere helt grunnleggende filter. Som regel er det kun alder og avstand du får gratis. Vil du sortere ut de som har eller vil ha barn? Da må du betale. Grunnleggende filtrering burde være på gratis-versjonen i mine øyne. For min del har jeg en barnfri livsstil, og med tanke på hvor underrepresentert vi er så er dating-apper ubrukelig for meg uten å betale. De fleste som dukker opp enten har, vil ha, eller er åpen for barn. 90% av profilene må swipes bort kun på det kriteriet. Andre tenker vurderer kanskje andre kriterier som religion eller noe like mye. At man må betale for å se hvem som liker deg er ikke det verste. Ok. Var ikke klar over at det hadde blitt sånn. Har ikke brukt det på flere år. Da var ikke det ikke måte å filtrere noen ting på. Det gikk kun på avstand og alder. Jeg syntes appen fungerte greit da. I motsetning til mange andre sider og apper, så går det i alle fall an å bruke Tinder. Det er ikke sånn at man må betale for å sende melding, slik det er på andre sider. Lenke til kommentar
Whateverface Skrevet 12. september Del Skrevet 12. september RRhoads skrev (2 timer siden): Bortsett fra at man ikke kan se hvem som sveiper til høyre på deg, hva er det som koster penger? Å få flere matcher. Du kan se flere videoer på youtube eller lignende videomedier om dette systemet. Du har hørt om P2W på dataspill? Pay 2 win! Dette er mere som P2F! Du skjønner hva F står for. 1 Lenke til kommentar
Whateverface Skrevet 13. september Del Skrevet 13. september Jeg vet om en skikkelig pervoside som er 100% gratis og alle vil bare gjøre en ting der. Du finner alle typer fetisjer, kroppsformer, folk og nasjonaliteter der. Og du kan søke på alle land, regioner, landsdeler, delstater, fylker whatever. Jeg gidder ikke å si hva den heter. Jeg bare skriver dette for å se hvor mye meldinger jeg får i innboksen nå. Consider it a social experiment for my own amusement and studies into humans. 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 13. september Del Skrevet 13. september RRhoads skrev (1 time siden): motsetning til mange andre sider og apper, så går det i alle fall an å bruke Tinder. Det er ikke sånn at man må betale for å sende melding, slik det er på andre sider. Eller klassikeren, du har fått en melding fra interessenter, betal x kr for å se melding, så viser det seg å være random tullemelding fra de som driver siden. 😆 Måtte hjelpe ene tanta mi som rota seg borti det. Kyniske drittsekker. 2 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 13. september Del Skrevet 13. september Whateverface skrev (20 minutter siden): Jeg vet om en skikkelig pervoside som er 100% gratis og alle vil bare gjøre en ting der. Du finner alle typer fetisjer, kroppsformer, folk og nasjonaliteter der. Og du kan søke på alle land, regioner, landsdeler, delstater, fylker whatever. Jeg gidder ikke å si hva den heter. Jeg bare skriver dette for å se hvor mye meldinger jeg får i innboksen nå. Consider it a social experiment for my own amusement and studies into humans. Er det Fetlife? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 13. september Del Skrevet 13. september Duriello skrev (6 minutter siden): Eller klassikeren, du har fått en melding fra interessenter, betal x kr for å se melding, så viser det seg å være random tullemelding fra de som driver siden. 😆 Måtte hjelpe ene tanta mi som rota seg borti det. Kyniske drittsekker. Ja, de ansetter folk som tjener penger per melding de mottar. Lenke til kommentar
Whateverface Skrevet 13. september Del Skrevet 13. september RRhoads skrev (8 timer siden): Er det Fetlife? I can't tell! Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 13. september Del Skrevet 13. september Comma Chameleon skrev (9 timer siden): Det ene er at de har et generelt mas om at du skal oppgradere overalt. Reklame og pop ups som alltid prøver å få deg til å kjøpe premium abonnement. I tillegg til en haug med med knapper og features som kun er for premium brukere. Det føles ut mer som en demo av produktet enn en fungerende gratisversjon. Når det kommer til spesifikk funksjon som er låst så tenker jeg mer på det å kunne justere helt grunnleggende filter. Som regel er det kun alder og avstand du får gratis. Vil du sortere ut de som har eller vil ha barn? Da må du betale. Grunnleggende filtrering burde være på gratis-versjonen i mine øyne. For min del har jeg en barnfri livsstil, og med tanke på hvor underrepresentert vi er så er dating-apper ubrukelig for meg uten å betale. De fleste som dukker opp enten har, vil ha, eller er åpen for barn. 90% av profilene må swipes bort kun på det kriteriet. Andre tenker vurderer kanskje andre kriterier som religion eller noe like mye. At man må betale for å se hvem som liker deg er ikke det verste. Er det ikke også slik at man må betale for at "de andre" skal kunne oppdage deg like lett? Jeg lurer på om man blir trenert etter kort tid om man ikke betaler for å fremmes hos motparten. Så i praksis om man ikke kjøper "Boost" så vil man få få likes. Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 13. september Del Skrevet 13. september Whateverface skrev (8 timer siden): Å få flere matcher. Du kan se flere videoer på youtube eller lignende videomedier om dette systemet. Du har hørt om P2W på dataspill? Pay 2 win! Dette er mere som P2F! Du skjønner hva F står for. Facetime? Lenke til kommentar
Whateverface Skrevet 13. september Del Skrevet 13. september RRhoads skrev (9 timer siden): Ja, de ansetter folk som tjener penger per melding de mottar. ENDELIG NOEN SOM SKJØNNER DET! Lenke til kommentar
Whateverface Skrevet 13. september Del Skrevet 13. september fokkeslasken skrev (57 minutter siden): Facetime? I don't listen to hiphop så jeg skjønenr ikke hva det betyr eller hvilken artist det er. Fortstatt god dag. Lenke til kommentar
Eskove Skrevet 13. september Del Skrevet 13. september Gjest bf89f...ee9 skrev (21 timer siden): Finnes det nettsider/app-er for sjekking som faktiskt er gratis å bruke og ikke bare lyver på seg å være gratis, ikke er rammet av personværnmarerittet knyttet til Alphabet/Facebook, og som er egnet for menn? Mange nettsider og app-er påstår de er gratis, men så viser det seg at man må betale for å få helt grunnleggende og nødvendig funksjonalitet for å faktiskt bruke tjenesten. Savner veldig Blink og miljøet som var der frem til Dagbladet så vidt jeg husker bestemte seg for å drepe tjenesten 😞 Drømmen hadde vært om noen startet opp en slik tjeneste igjen. Anonymous poster hash: bf89f...ee9 Det korte svaret er Nei. Enten er du kunden og betaler, eller så er det gratis med du er produktet som selges til andre. Datingapper og datingsider har ingen intensjoner om å finne deg partner. Dem vil ha deg singel så lenge som mulig, siden dem ikke tjener penger om dem finner rette machen på kort tid Dem vil holde deg helst hele livet. 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå