Rantrave Skrevet 16. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Er det noen som vet om man kan lagre filmen man får på MSN når man motar Webcam film? Eller er det noen som mener å vite at det ikke går? Isåfall hvordan?? Endret 16. januar 2004 av Rantrave Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 16. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Du får vel programm som "filmer" alt du gjør på maskina. Husker ikke navnet på noen nå, men vet det finnes. *host hark* hva skal du med det? *host hark svineri* Endret 16. januar 2004 av Pomfri Lenke til kommentar
Kris89 Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 du kan bruke "Fraps", husker ikke hvor du kan få tak i det nå Lenke til kommentar
iCrap Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Jeg skulle hatt dette for en ukes tid siden.. ja ja sånn kan det gå, det kommer vel flere som "glemmer" å slå av webcammet. (om hun glemte det vet jeg da ikke.) EDIT: www.fraps.com - OpenGL / DirectX video capture Endret 18. januar 2004 av iCrap Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 19. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg skulle hatt dette for en ukes tid siden.. ja ja sånn kan det gå, det kommer vel flere som "glemmer" å slå av webcammet. (om hun glemte det vet jeg da ikke.) Springer å kjøper webcam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå