Gå til innhold

Nokia


I38ZDGBR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I38ZDGBR skrev (På 12.9.2024 den 8:43 AM):

Har Nokia nettbrewtt T21 som ikke starter eller tar lading. Brukte det igår kveld, slo det av og da jeg forsøkte å bruke det idag var det helt dødt. Det nesten ikke brukt. Ca 1 år gammelt

De fleste mobiler og nettbrett har mulighet for hard reset. Altså å holde inne av/på-knappen samtidig med en annen tast. Har du forsøkt dette?

Lenke til kommentar
I38ZDGBR skrev (1 time siden):

På xperia mobilen holder jeg inne volum opp + av/på knapp for hard reset og det prøvde jeg med denne og. Leverte inn til elkjøp igår. De skjekket nøye om det det var skader på den. Om de finner et lite hakk er vel garantien ute🤔

Hvordan er du fornøyd med nettbrettet ellers? Er det gode farger på skjermen og god lyd?
Jeg trenger et nytt men har liten erfaring med nettbrett.

Lenke til kommentar
OMyre skrev (45 minutter siden):

Har selv brettet, bruker det til Drone styring. Litt lagg, men veldig bra batteri. 

Jeg skal bruke det mest til å se youtube og serier på reiser og på sengekanten. Er derfor naturlig nok opptatt av ok farger på skjerm og lyd. Har tidligere hatt en Nokia telefon som ikke scoret høyt på akkurat dette men som ellers var helt super.

Lenke til kommentar
Trulss skrev (22 timer siden):

Hvordan er du fornøyd med nettbrettet ellers? Er det gode farger på skjermen og god lyd?
Jeg trenger et nytt men har liten erfaring med nettbrett.

Har tendens til å miste wifi med jevne mellomrom. Hadde T20 først men det mistet wifi hele tiden så leverte inn og ventet på T21. Bruker det bare på ferie så helt greit, litt treigt men billig. Betalte over 3000 men ser de er vesentlig billigere nå.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...