Spillredaksjonen Skrevet 12. september Del Skrevet 12. september Siste sjefsfiende i Elden Ring: Shadow of the Erdtree er blitt litt lettere Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Seal Skrevet 12. september Del Skrevet 12. september Jeg nærmer meg siste boss på NG+ nå, så kanskje greit den blir litt lettere, selv om jeg gledet meg til å sjekke om den var så vrien som alle skal ha det til. Med tanke på hvor mange forsøk jeg trengte på hovedbossen i Shadow Keep er det kanskje greit? Elsker DLCen! Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 12. september Del Skrevet 12. september Seal skrev: Jeg nærmer meg siste boss på NG+ nå, så kanskje greit den blir litt lettere, selv om jeg gledet meg til å sjekke om den var så vrien som alle skal ha det til. Med tanke på hvor mange forsøk jeg trengte på hovedbossen i Shadow Keep er det kanskje greit? Elsker DLCen! Jeg har forbant meg og sletta spillet flere ganger på hovedbossen i Shadow Keep. Men så går det et par dager så er spillet lastet ned igjen og jeg i full gang. Og kjører på ennå. Lenke til kommentar
Kasu Skrevet 12. september Del Skrevet 12. september Seal skrev: Jeg nærmer meg siste boss på NG+ nå, så kanskje greit den blir litt lettere, selv om jeg gledet meg til å sjekke om den var så vrien som alle skal ha det til. Med tanke på hvor mange forsøk jeg trengte på hovedbossen i Shadow Keep er det kanskje greit? Elsker DLCen! Forskjellen er ikke veldig merkbar mtp vanskelighetsgrad. Du har fått 3 ekstra åpninger med et raskt våpen, lyseffektene gir deg ikke epileptisk anfall lenger og ett angrep er litt lettere å dodge , men fortsatt vanskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå