Gå til innhold

iPhone 16 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
d'espresso skrev (5 timer siden):

Er det ingen her som forsøker seg på reklamasjon? Altså i de tilfellene der batteriet er 12-13 % ned på ett års tid på en telefon til 15 k?

Sier ikke at man når gjennom, men hadde vært interessant å høre.. :)

Har ikke sjanse 🙂. Det har jeg prøvd. De har jo allerede klar retningslinjer for hva de dekker dersom du har Apple Care. Du må under 80% i løpet av 12 måneder.

Lenke til kommentar
d'espresso skrev (6 timer siden):

Er det ingen her som forsøker seg på reklamasjon? Altså i de tilfellene der batteriet er 12-13 % ned på ett års tid på en telefon til 15 k?

Sier ikke at man når gjennom, men hadde vært interessant å høre.. :)

gikk ikke i mitt tilfelle hvertfall .. 

Lenke til kommentar
19 hours ago, torbjornhb said:

Har ikke sjanse 🙂. Det har jeg prøvd. De har jo allerede klar retningslinjer for hva de dekker dersom du har Apple Care. Du må under 80% i løpet av 12 måneder.

Ja, hva de dekker under en garanti er jo en ting. Men hva du faktisk kan nå gjennom med i en reklamasjon kan jo være noe annet. Men tviler ikke ett sekund på at det er vrient og/eller ikke går..

Lenke til kommentar
d'espresso skrev (2 timer siden):

Ja, hva de dekker under en garanti er jo en ting. Men hva du faktisk kan nå gjennom med i en reklamasjon kan jo være noe annet. Men tviler ikke ett sekund på at det er vrient og/eller ikke går..

Det er nettopp det som er problemet, at du nå bruke så mye tid på å krangle med systemet se det for de fleste ikke er verdt det.

Samme greier med forsikringer. Enkelte ganger er du heldig og får ting dekket omtrent uten å legge frem bevis. Andre ganger kan en tanks ha kjørt gjennom huset ditt ved et uhell, og boligforsikringen dekker det ikke fordi de mener det er selvpåført...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...