brukernavn331 Skrevet onsdag kl 22:56 Del Skrevet onsdag kl 22:56 (endret) minim skrev (På 31.12.2024 den 0.26): Om det er som tidligere år så synst jeg det blir litt for glatt og det ser "fettete"/skittent ut veldig fort. Er det bedret seg med årets? Hadde vært neat med et litt slim deksel som likevel ga godt grep og ok beskyttelse med magsafe støtte. Caudabe var en produsent jeg kom over i en youtube video om emnet. Ser ut som disse casene dekker noe av det jeg tenker på over. Noen som har prøvd merket før? https://caudabe.com/collections/iphone-16-pro Jeg var fornøyd da jeg hadde det for et par år siden. Ikke helt som andre deksler da det er en veldig spesiell tekstur på det. Har bare ikke giddet å kjøpe til senere modeller pga toll/moms. Vil sterkt anbefale å kjøpe deksel som har fysisk knapp til kameraknappen. De som har cutout både ser og føles rart ut. Sjekk ut Spigen Ultra Hybrid T-serien feks. Endret onsdag kl 22:57 av brukernavn331 Lenke til kommentar
minim Skrevet lørdag kl 01:59 Del Skrevet lørdag kl 01:59 brukernavn331 skrev (På 1.1.2025 den 23.56): Jeg var fornøyd da jeg hadde det for et par år siden. Ikke helt som andre deksler da det er en veldig spesiell tekstur på det. Har bare ikke giddet å kjøpe til senere modeller pga toll/moms. Vil sterkt anbefale å kjøpe deksel som har fysisk knapp til kameraknappen. De som har cutout både ser og føles rart ut. Sjekk ut Spigen Ultra Hybrid T-serien feks. ser ikke ut som det er å få her til lands nei så da utgår de vel 😕 Bruker ikke knappen så for min del kunne de spart seg for cutout. Ser at en del deksler får litt tyn for det i reviews siden deksel blir svakt i hjørnet om kan falle av. det kunne vært en mulighet, men de har en svær ring med en strek på hele baksiden som så helt grusom ut. Får prøve å finne noe der magsafe er gjemt inne i dekselet. Lenke til kommentar
brukernavn331 Skrevet i går, 13:21 Del Skrevet i går, 13:21 (endret) minim skrev (På 4.1.2025 den 2.59): ser ikke ut som det er å få her til lands nei så da utgår de vel 😕 Bruker ikke knappen så for min del kunne de spart seg for cutout. Ser at en del deksler får litt tyn for det i reviews siden deksel blir svakt i hjørnet om kan falle av. det kunne vært en mulighet, men de har en svær ring med en strek på hele baksiden som så helt grusom ut. Får prøve å finne noe der magsafe er gjemt inne i dekselet. Enda verre med de dekslene der det ikke er full cutout men man har beholdt en tynn del øverst for å få dekselet til å se symmetrisk ut. Føles ut som det skal ryke hvis man plasserer tommelen feil. Jeg valgte grafittfarge da ringen blender ihvertfall litt inn med baksiden av telefonen. Syntes dekselutvalget til 16-serien er dårligere enn hva det før, hvertfall her til lands. De virkelig bra dekslene må bestilles fra utlandet. Savner feks et skikkelig skinndeksel slik som Apple hadde før. Endret i går, 13:22 av brukernavn331 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå