Gå til innhold

iPhone 16 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en OnePlus 8 Pro som er hyperaktiv med å deaktivere programmer. Er møkka lei Kinatelefoner, Samsung og søppel programmer. 

Har bestilt via OneCall ny iPhone 16 Pro Max.

Mitt første eple produkt utenom Apple tv som jeg har hatt i 1 måned.

Gleder meg...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
9 minutes ago, SherlockDev said:

Noen som har fått endret status på sin bestilling? Har bestilt fra Telia med forventet levering «Venter dato fra leverandør». Har altså ikke fått noen dato enda

 

 

Samme status her også. Mener å huske fra i fjor at det ikke skjer noen oppdatering før torsdag. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
SherlockDev skrev (22 timer siden):

Noen som har fått endret status på sin bestilling? Har bestilt fra Telia med forventet levering «Venter dato fra leverandør». Har altså ikke fått noen dato enda

 

 

Samme her, fra OneCall. 
Da jeg bestilte sto det forventet den 27.09, men nå er det endret til «venter på dato fra leverandør». 

Lenke til kommentar

Bestilte 16 Pro 128GB Svart Titan via OneCall på mandag.

 

I likhet med andre her, så fikk jeg også først en antatt leveringsdato (23.09) før den endret seg til "Venter på dato fra leverandør" kort tid etterpå. Nå nettopp har den oppdatert seg, og forventet leveringsdato er nå fredag (20.09).

Lenke til kommentar

Noen anbefalinger til deksel? Har litt forskjellig til 15 Pro bl.a Spigen Ultra Hybrid, Apple sitt silikondeksel (umulig å bruke da det setter seg fast i lomma) og begge dekslene fra Pitaka. Men vil helst ha et med bare et hull til den nye kameraknappen. På Ultra Hybrid har de valgt å «amputere» ved kameraknappen noe som får dekselet til å se usymmetrisk ut. På silikondekselet til Apple har de klart å beholde formen, men ja, silikon og lomme.. 

Tittet litt på skinndeksel fra Bullstrap, Ryan London og Nomad. Noen erfaringer med disse? Mener å huske at jeg prøvde skinndekselet fra Nomad til en annen modell, men da syntes jeg kanten der det går fra skinn til plastikk var skarp. Mulig det bare var dårlig lim og jeg var uheldig, men det fikk til å virke litt billig. 
 

Står forøvrig «Pakket på varehus» på sporingslinken til Telia nå. Bestilte rundt kl 15 på fredagen. 

Endret av brukernavn331
Lenke til kommentar
brukernavn331 skrev (8 minutter siden):

Noen anbefalinger til deksel? Har litt forskjellig til 15 Pro bl.a Spigen Ultra Hybrid, Apple sitt silikondeksel (umulig å bruke da det setter seg fast i lomma) og begge dekslene fra Pitaka. Men vil helst ha et med bare et hull til den nye kameraknappen. På Ultra Hybrid har de valgt å «amputere» ved kameraknappen noe som får dekselet til å se usymmetrisk ut. På silikondekselet til Apple har de klart å beholde formen, men ja, silikon og lomme.. 

Tittet litt på skinndeksel fra Bullstrap, Ryan London og Nomad. Noen erfaringer med disse? Mener å huske at jeg prøvde skinndekselet fra Nomad til en annen modell, men da syntes jeg kanten der det går fra skinn til plastikk var skarp. Mulig det bare var dårlig lim og jeg var uheldig, men det fikk til å virke litt billig. 
 

Står forøvrig «Pakket på varehus» på sporingslinken til Telia nå. Bestilte rundt kl 15 på fredagen. 

Har en gjennomsiktig deksel fra Speck som jeg er fornøyd med. (fikk med telefonen fra jobb) Blir ikke gul som andre gjennomsiktige deksler jeg har hatt. Brukt i snart to år. 
 

Har fortsatt status «Venter på dato fra leverandør». Hvilken modell bestilte du? 

Lenke til kommentar
SherlockDev skrev (5 minutter siden):

Har en gjennomsiktig deksel fra Speck som jeg er fornøyd med. (fikk med telefonen fra jobb) Blir ikke gul som andre gjennomsiktige deksler jeg har hatt. Brukt i snart to år. 
 

Har fortsatt status «Venter på dato fra leverandør». Hvilken modell bestilte du? 

Takk, skal sjekke ut :) 

Bestilte Pro, ikke Max.

Lenke til kommentar
atwater skrev (2 timer siden):

Bestilte 14.02 på fredag den 13 hos Telia. Min har endret status til pakket på varehuset, estimert levering 23.09. Satser på at den kommer i morgen da de sender fra Oslo og jeg bor på Østlandet.

Har samme status som deg med samme estimert leveringsdato. Vi får satse på at den blir levert i morgen. 
 

 

Edit: Fikk sms nå om at den blir sendt om kort tid. 

Endret av SherlockDev
Lenke til kommentar

 

Var utenlands da bestillingene åpnet på forrige fredag og Apple likte ikke at jeg prøvde å bestille i den norske nettbutikken deres via utenlandsk IP, så jeg fikk ikke igjennom en bestillingen hos dem. De insisterte på at jeg skulle handle i den britiske butikken og det feilet når jeg skulle verifisere bankkortet via BankID eller appen til utsteder.

Så da ble det bestilt en iPhone 16 Pro Max 512GB i Naturlig titan-farge fra Telia da deres nettside var den som responderte raskest da jeg prøvde å bestille, fikk sms i dag tidlig om at bestillingen er pakket og sendes i løpet av kort tid.

Postnord har foreløpig ingen treff på sporingsnummeret, den skal sendes til en adresse utenfor allfarvei så regner med å tidligst ha den i hende på mandag. Er det noen som vet om bestillinger fra Telia sendes med levering til post i butikk eller hjemlevering som standard? Det stod ikke noe om det i ordrebekreftelsen.

Lenke til kommentar

Har selv en 15 Pro, så for min egen del blir det ingen oppgradering i år (gikk fra iPhone X til 15 Pro i fjor). Kona har heller ikke ytret noe ønske om ny telefon, selv om hun bruker en 13 Pro nå, og ville merket en oppgradering veldig godt både med tanke på ytelse, funksjoner og ergonomi. Jeg tror vi sitter på gjerdet et år til, selv om det frister med nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...