Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

HPE Aruba AP205, FW??


Anbefalte innlegg

Hei.

Er det tilfeldigvis noen her som sitter med tilgang til HPE Aruba portalen som kunne skaffet meg firmware til AP205??

 

Har 3 stk jeg fikk gratis, men dem krever en controller for å fungere. Men jeg har funnet en oppskrift for å hardcode region på dem, og deretter konvertere dem til IAP tror jeg, som da gjør at dem kan fungere uten controller.

Men dette krever tilgang til firmware.

Ser ut til å trenge enten 6.5.1.5 eller 6.4.4.8, platform Taunus, står det et sted.

 

Evt om noen i nærheten av jevnaker/hønefoss har en controller og har lyst til å prøve å konvertere dem på den måten? 😅

 

Hadde vært artig å kunne testet dem hjemme her.

Fikk også med et par cisco ASA 5515-x.

Hvor jeg har lagt inn opnsense på den ene 😊

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg kun logget inn på en av dem. Og den satte seg opp som virtual controller og det så ut til at jeg hadde tilgang til alt 😊

 

Prøvde å logge på nr 2, men der fikk jeg feil passord. Men lest et sted at noen ganger blir dem satt opp med serienr som passord.

Men hadde ikke mer tid der og da 😊

Lenke til kommentar

Rakk å fyre opp en av dem nå før vi måtte ut døra. Denne har ligget uten strøm i natt.

Screenshot_20240914_113811_Chrome.thumb.jpg.01b4fdd79e933092336224bb7c7d7ff3.jpg

Så, jeg vil tro den funker. Koblet meg opp med mobil. Har ikke rukket å sette opp noe, men ser det er mye å sette seg inn i. Jeg er mest vant til vanlig forbruker utstyr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...