Rantrave Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Er det noen som vet om man kan lagre filmen man får på MSN når man motar Webcam film? Eller er det noen som mener å vite at det ikke går? Isåfall hvordan?? Endret 16. januar 2004 av Rantrave Lenke til kommentar
bobby_ewing Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 dette går ann vettu... program som heter CamStudio fikser dette. du kan ta opp hva det måtte være fra skjermen din.... Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Hehe, kan nok tenke meg hva slikt skal brukes til å ta opp Lenke til kommentar
Homer S. Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Hehe, kan nok tenke meg hva slikt skal brukes til å ta opp Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 kan ant. også bruke virtualdub - da tar du opp kun videoen, ikke andre ting. Er det slik med CamStudio også? Lenke til kommentar
So|o Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) kan ant. også bruke virtualdub - da tar du opp kun videoen, ikke andre ting.Er det slik med CamStudio også? Med CamStudio makerer man et område på skjermen av det man vil ha opptak av. Den tar ikke bare opptak av video. Endret 25. august 2004 av asdfgh Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Snagit er det også noe som heter. Fant de på download.com når jeg lasta det ned for en stund siden. Er freeware. Der markerer du området du vil ta opp på avi så når du er ferdig med opptaket så velger du kvalitet så lagrer du den. Veldig simpelt og brukervennlig!! Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 markerer området? Hmmm... Har noen formeninger om at dette ikke alltid vil funke.. VirtualDub merker hvor video-streamen er, og tar bare å stjeler denne, i motsetning til å "filme skjermen" som av og til ikke funker. Lenke til kommentar
Skabbfot Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hvor får man tak i virtual dub da? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Hvor i virtualdub er det man tar opp streaming? Finner det visst ikke jeg. Bare "capture"-opplegg, men det skal visst være fra DV osv. Men MSN er ganske sære greier, så jeg tviler på at de lar deg kopiere stream'en. Må nok ta opptak av skjermen... Edit: Virtualdub finnes på www.virtualdub.org. Og det er rart hvor vanskelig det er for folk å bruke en søkemotor. Endret 30. august 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå