Lurifaksen Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 På skolen kan vi høyreklikke på desktopen, så er det en meny øverst som heter "skjermmodus" eller noe sånt, og når vi peker på den kommer det en liste over alle oppløsningene som skjermen takler. slik går det mega raskt å skifte oppøsning. Noen som vet hvordan jeg kan få til dette på min PC? må jeg ha et programm? Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Høyreklikk på desktopen (ikke over noen ikoner) velg properties/egenskaper så er du inne på properties for skjerm. Velg settings/innstillinger, så har du oppløsning/fagedybde. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Ofte følger det med slike drivere/programmer med grafikk-kortet ditt. Enten ved høyreklikk på desktop eller i hurtigmeny i taskbar. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 11. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2002 Men hvis det ikke er med driverne, finnes det ikke en måte å gjøre det på selv? i registeret eller noe sånt? Lenke til kommentar
jason Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Ikke helt det samme men hvis du går inn i kontrollpanelet og drar skjermmonitor logoen ut på desktopen så har du en snarvei. Lenke til kommentar
Mio Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Du kan bruke et program som heter "Powerstrip" Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 gå på skjerm egenskaper/generelt/ hakk av på vis instillingsikon på oppgavelinjen. Funksjonen er jo innebygd i windows for søren!! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 11. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2002 det gjelder vel ikke XP? kan ikke finne det her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå