Tesla1856 Skrevet 11. september Del Skrevet 11. september Kan statens vegvesen sjekke manglende EU kontroll via bompasseringer? At man har kjørt bil som mangler EU kontroll via bom? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 11. september Del Skrevet 11. september Teoretisk sett kan de, men jeg har aldri hørt at de faktisk gjør det. De må uansett fysisk finne bilen for å ta skiltene. Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 11. september Del Skrevet 11. september (endret) De gjør nok ikke det men de har kameraer på enkelte veier som gjør det samme men er skiltet og. https://www.vegvesen.no/fag/fokusomrader/trafikksikkerhet/skiltleser/#:~:text=Skiltleseren leser bilens registreringsnummer og,systemeier og behandlingsansvarlig for skiltgjenkjenningssystemet. Endret 11. september av onkel_jon Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 11. september Del Skrevet 11. september Bør nok være mer bekymret over om du skulle havne i en ulykke med en bil som ikke er godkjent. 2 1 Lenke til kommentar
toralfb Skrevet 11. september Del Skrevet 11. september En ikke godkjent bil vil trolig føre til regress fra forsikringsselskapet ved en ulykke. Å få bilen godkjent, eller la være å benytte den er det tryggeste.. og potensielt rimelige alternativ. Lenke til kommentar
en som bare lurer på mye rart Skrevet 11. september Del Skrevet 11. september hvis en ulykke skjer vil du bli straffet med bøter har jeg lest men jeg vet ikke sikkert. anbefaler deg å parkere eller å ordne opp i det fortest mulig. trafikken må jo være tryggest og lovelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå