geirha Skrevet 10. september Del Skrevet 10. september (endret) Har en eldre Carl Gustaf 4000 6,5x55. Skulle tatt av forskjeftet for å kunne ta av løpet. Jeg vet det kan fint gjøres men vet ikke hvordan. Ingen opplagte skruer å se. Våpensmed kan gjøre det, men mot 800 kr. Ville ikke si hvordan. Forskjeftet sitter fast. Jeg mener det kan være festet med skrue. Endret 10. september av geirha tilleggs info Lenke til kommentar
Jalla21 Skrevet 10. september Del Skrevet 10. september Du vet kanskje at dette er samme våpen som Sauer 200? Det er ikke en slik du mangler da? Sauer Special Key https://www.kammeret.no/topic/99552-special-key-sauer-200-carl-gustaf-4000/ 1 Lenke til kommentar
geirha Skrevet 10. september Forfatter Del Skrevet 10. september Kan nok tenkes at jeg har behov for en slik lang special key. Går den gjennom hullet foran på forskjeftet? Festet for reima kan nemlig taes av og der er det et dypt hull. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. oktober Del Skrevet 5. oktober Carl Gustaf har helstokk den vel ? Mener det er en umbraconøkkel om jeg ikke husker feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå