Gå til innhold

Samsung Galasxy A32 5G - ha kan ha batteriet på få dager?

Anbefalte innlegg

Heisann.

Har denne nød-telefonen (ferie uten enkel tilgang på lading) som de siste 4 dager har ligget uten å ha blitt brukt (påslått og på nett), og nå når jeg skulle bruke den så var batteriet på mystisk vis helt tomt. Tror batterikapasiteten var omlag 60% for fire dager siden - har kun fått 2 oppringinger tidligere i dag - (før batteriet ble tomt) (oppringinger varer ca 8 sek før de omdirigeres til telefonsvarer).

Telefonen ble oppdatert ca midt i forrige uke.

Har ikke før vært plaget med at den aktuelle telefonen har tømt seg for strøm på få dager.

På det stedet der telefonen ligger, så er det i utgangspunktet relativ god dekning (vet at dårlig dekning kan medvirke til større strømforbruk, jeg tror ikke dette er tilfellet her).

Spørsmålet er: Hva kan det ha vært som har gjort at telefonen har tømt seg for strøm? Dette er jo litt viktig å finne ut av og forhindre en gjentakelse av siden jeg fremdeles er på feriestedet og har behov for en fungerende nødtelefon?

Nå blir jeg uansett å ha flere øyne på telefonen til ulike tider i tilfelle dette skulle skje igjen, men alle gode tips mottas med takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...