Vooon Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Jeg tror lypsil inneholder vann, som gjør at leppene dine blir tørre når du ikke bruker det. Det beste er å bruke vaselin på leppene, det inneholder ikke vann. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Vell.. *stille seg i kø for og prøve Darkness|* Du er pervers sier du? vell here i cum LOL Hva sier Creature Canis til det da? Hihi, Får jeg vere med eller? Ontopic: Det finnes da mangen forskjellige Lypsyler og bruke. Den vanlige som heter Lypsyl er joe dritt. Selv bruker jeg som oftest Labello, men det er heller ikke den beste akkurat. Den mest digge og forøvrig den jeg synest er best er Blistex på bok. Er man sår på leppene i tillegg så prikker og svir den litt.. skikkelig digg og gå rundt og kjenne på lissom.. Men det er jo bare meg... man får blistex i tubeform og den er ikke like sterk tror jeg men det får leppene til og kjennes rare ut den og... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) De beste er de "barnelypsylene" på Lindex med masse forskjellige lukter og smaker. Da kan man gi juicy kisses Glemte jo å svare på spørsmålet.. Ja, hyppig bruk av lypsyl over lengre tid tørker ut leppene... Ta det som et tips av en som snakker av erfaring Endret 16. januar 2004 av Candyfloss Lenke til kommentar
kenny Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Ja, hyppig bruk av lypsyl over lengre tid tørker ut leppene... Ta det som et tips av en som snakker av erfaring Kosmetikk generellt er unødvendig. Mennesket har utviklet seg pga. evolusjonen gjennom menge millioner år. Det kroppen er avhengig av produserer den selv, Nivea og Oriflame har ingenting og tilføre. Ved å allikevel gjøre dette slutter kroppen å tilføre desse stoffene selv, og BOOM: Jeg har brukt Lypsyl daglig i rundt 12 år, tviler på om jeg noen gang kommer til å slutte. Men å selge produkter folk ikke har bruk for er jo, som kjendt, god business. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Lypsyl; ett tygg og du er hekta. Bare jeg som småspiser på lypsylen her? Lenke til kommentar
Frøken Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Lypsyl; ett tygg og du er hekta. Bare jeg som småspiser på lypsylen her? Flytende candy lypsyl er digg.. Bruker å ta vekk kula og bare helle i meg alt som er under den.. mm.. bare man ikke forveksler den med deodoranten.. Hvorfor heter det lypsyl og ikke lipsyl? Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) man er gutt, tørr på leppene, har ikke lyst til å bli tatt for noe speist noe og ivl ikke bli tørr etter å ha brukt lypsyl. hva er fasitsvaret? Endret 18. januar 2004 av Insomniac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå