CFD Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 vell... nå som det gikk over ifra og være spøk til og være alvor så ble jeg skremt. *løpe og hylskrike igjennom lokalene på TCI* Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 vell... nå som det gikk over ifra og være spøk til og være alvor så ble jeg skremt.*løpe og hylskrike igjennom lokalene på TCI* *se facinert på CFD* Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Har nok poeng til å ta med BjaA CFD... Håper du har stor seng og store lyster. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) vell... nå som det gikk over ifra og være spøk til og være alvor så ble jeg skremt.*løpe og hylskrike igjennom lokalene på TCI* *se facinert på CFD* ----> -----> *finne fram adressen til bilder av kine* Hehe.. Jeg har en 140cm seng.. Går fint 3personer der hvis vi vil =) (Har fått god erfaring med en 75cm seng i det siste.. Kanskje den er 90 også ,men den er LITEN) Endret 16. januar 2004 av CFD Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 usj... og jeg som har en 180x200 seng alene... *hinte jenter* Fri kost og losji @ Skien /m 12 bindingstid Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 usj... og jeg som har en 180x200 seng alene... *hinte jenter* Fri kost og losji @ Skien /m 12 bindingstid HAHA!! Vell du kunne jo sponset meg over til skien så kunne jeg ha tatt med meg haugevis av damer ifra aldershjemmet her.. =) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 ----> -----> *finne fram adressen til bilder av kine* haha. hva skal DET bety? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 øhh... det var bare jeg som hadde...øhhh.. tegnet noen bilder av deg i paint.. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Hva med yngrebølgen CFD? Stress å legge dem i blødt først... Lenke til kommentar
mikk Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Lipsyl gjør leppene nice and smoth men tørrer de ut etter en tid slik at du blir lurt til og tro at du trenger og bruke det hele tiden for og vedlikeholde dem.salgstriks (dårlig formulert men) og dette kan du bevise? Erfaringer. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 hmm.. Kan jo alltids prøve og få med meg VK1 frisør klassene på skolen.. BARE DAMER der.. Så da har du noe og sikle på.. jeg har btw skolekatalogen så jeg kan scanne dem inn så du har noe og sikle på.. =) Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Det stemmer at Lipsyl er noe dritt som faktisk tørker ut leppene fortere hvis man ikke bruker det "hver time" Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 hmm.. Kan jo alltids prøve og få med meg VK1 frisør klassene på skolen.. BARE DAMER der.. Så da har du noe og sikle på.. jeg har btw skolekatalogen så jeg kan scanne dem inn så du har noe og sikle på.. =) Pluss en og annen homse Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 hmm.. Kan jo alltids prøve og få med meg VK1 frisør klassene på skolen.. BARE DAMER der.. Så da har du noe og sikle på.. jeg har btw skolekatalogen så jeg kan scanne dem inn så du har noe og sikle på.. =) Scan ivei, har fet skriver Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 hehe... Har ikke så god scanner ,men kan prøve,. Men nå skal jeg gjøre noe faenskap med dere her... =) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) http://home.no/stlover/klassebilde.jpg ### For guds skyld: Ikke post bilder større enn forumbredden. Ihvertfall ikke 2500 px * 3000 px store bilder!- blacktower ### Bilde av oss.. Som viser hvordan kvaliteten blir.. Har ikke redigert\klippet noe i det. Og ja.. Vet hvor kult det er for dere og laste et stort bilde.. derfor jeg sa faenskap Endret 17. januar 2004 av blacktower Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 OMG !!!! Resize eller link! Og det er jo ikke EN jente der jo ... Trudde det var det du skulle scanne jeg... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Det kan godt være du blir avhengig av lipsyl, men det er bedre enn å være avhengig av å pille leppene til blods hele tiden. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Mange fine damer i klassa di CFD Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Hater ting som kan få deg til å bli avhengi av det. Har ikke vert avhengi av lepsyl før, ikke som jeg kan huske. Har kunn brukt de når jeg har vært ute i slikt vær at man kan få sprekker i leppene, det er no drit det. Blei ikke avhengi av det da. Blei avhengi av nesespray en gang. Var forskjøla og tett i nese over en lenger periode. Leste på pakka: Bruk max 2 uker, kan være avhengihets dannende. Da hadde jeg brukt den i nesten to månter Var konstant tett i nesa. Å venne seg av med det var no drit. Måtte puste med munnen i flere uker forde jeg var potte tett i nesa. Sån saltvanns spray funka ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå