Gå til innhold

Lipsyl

CFD

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg en lipsyl igår.. Eller var vell dagen før der ,men jeg åpnet den igår.. Jeg tok den på og kjente på leppene mine 10min etterpå.. De var nice =)

Men dagen etterpå (idag) så var jeg så tørr at det var helt fælt.. Er det slik at du tar på også blir du hekta av det?

Har ingen som helst erfaring med dette før nå..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lipsyl gjør leppene nice and smoth men tørrer de ut etter en tid slik at du blir lurt til og tro at du trenger og bruke det hele tiden for og vedlikeholde dem.

salgstriks

(dårlig formulert men)

Endret av mikk
Lenke til kommentar
Lipsyl gjør leppene nice and smoth men tørrer de ut etter en tid slik at du blir lurt til og tro at du trenger og bruke det hele tiden for og vedlikeholde dem.

salgstriks

(dårlig formulert men)

Støtter den teorien.

Bruker ikke lipsyl selv for jeg får det akkurat slik.

Lenke til kommentar
Trodde ikke gutter brukte lypsyl.. :p

Vell kan jo høre på en i klassen:

Fordelen med og ha dame er at man alltid har fine og perfekte lepper.. Sprekker ikke selvom jeg gjør slik *gape og vise alle tennene på en gang*

Det er den største fordelen med og ha dame hvis jeg skal høre på en jeg kjenner.. Han er ganske tidi.. Og dette var første gangen.. ville prøve det..

Jeg vil prøve alt!... alt som er perverst og alt som ikke er perverst.. alt som er vondt og alt som er godt.. Eller ikke alt ,men iallefall veldig mye..

Endret av CFD
Lenke til kommentar
Trodde ikke gutter brukte lypsyl.. :p

Vell kan jo høre på en i klassen:

Fordelen med og ha dame er at man alltid har fine og perfekte lepper.. Sprekker ikke selvom jeg gjør slik *gape og vise alle tennene på en gang*

Det er den største fordelen med og ha dame hvis jeg skal høre på en jeg kjenner.. Han er ganske tidi.. Og dette var første gangen.. ville prøve det..

Jeg vil prøve alt!... alt som er perverst og alt som ikke er perverst.. alt som er vondt og alt som er godt.. Eller ikke alt ,men iallefall veldig mye..

Du kan få prøve meg. Jeg er pervers vond! :p

Lenke til kommentar

Hehe... Vi trenger jo ikke la henne få vite om dette.. =P *kontakte adawen og spørre om hun kan slette noen poster her*

Hehe... tror vi dropper det jeg.. Er bare jeg som savner creaturecanis litt her jeg sitter..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...