CFD Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Jeg kjøpte meg en lipsyl igår.. Eller var vell dagen før der ,men jeg åpnet den igår.. Jeg tok den på og kjente på leppene mine 10min etterpå.. De var nice =) Men dagen etterpå (idag) så var jeg så tørr at det var helt fælt.. Er det slik at du tar på også blir du hekta av det? Har ingen som helst erfaring med dette før nå.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Erm.. det er godt mulig. Det meste her i verden er en vanesak Lenke til kommentar
mikk Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Lipsyl gjør leppene nice and smoth men tørrer de ut etter en tid slik at du blir lurt til og tro at du trenger og bruke det hele tiden for og vedlikeholde dem. salgstriks (dårlig formulert men) Endret 16. januar 2004 av mikk Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Lipsyl gjør leppene nice and smoth men tørrer de ut etter en tid slik at du blir lurt til og tro at du trenger og bruke det hele tiden for og vedlikeholde dem.salgstriks (dårlig formulert men) og dette kan du bevise? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 må ha... bare må ha... Har blitt avhengig sånn mer eller mindre selv nå som det er kaldt ute... Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Jeg har brukt Lypsyl daglig i rundt 12 år, tviler på om jeg noen gang kommer til å slutte. Ja, det er vanedannende Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Trodde ikke gutter brukte lypsyl.. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Pleier å ha litt såre og tørre lepper på vinteren, da må man trå til med lypsyl, blir hekta å må på avvenning utover våren... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Lipsyl gjør leppene nice and smoth men tørrer de ut etter en tid slik at du blir lurt til og tro at du trenger og bruke det hele tiden for og vedlikeholde dem.salgstriks (dårlig formulert men) Støtter den teorien. Bruker ikke lipsyl selv for jeg får det akkurat slik. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Trodde ikke gutter brukte lypsyl.. Vell kan jo høre på en i klassen: Fordelen med og ha dame er at man alltid har fine og perfekte lepper.. Sprekker ikke selvom jeg gjør slik *gape og vise alle tennene på en gang* Det er den største fordelen med og ha dame hvis jeg skal høre på en jeg kjenner.. Han er ganske tidi.. Og dette var første gangen.. ville prøve det.. Jeg vil prøve alt!... alt som er perverst og alt som ikke er perverst.. alt som er vondt og alt som er godt.. Eller ikke alt ,men iallefall veldig mye.. Endret 16. januar 2004 av CFD Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Trodde ikke gutter brukte lypsyl.. Vell kan jo høre på en i klassen: Fordelen med og ha dame er at man alltid har fine og perfekte lepper.. Sprekker ikke selvom jeg gjør slik *gape og vise alle tennene på en gang* Det er den største fordelen med og ha dame hvis jeg skal høre på en jeg kjenner.. Han er ganske tidi.. Og dette var første gangen.. ville prøve det.. Jeg vil prøve alt!... alt som er perverst og alt som ikke er perverst.. alt som er vondt og alt som er godt.. Eller ikke alt ,men iallefall veldig mye.. Du kan få prøve meg. Jeg er pervers vond! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Vell.. *stille seg i kø for og prøve Darkness|* Du er pervers sier du? vell here i cum Endret 16. januar 2004 av CFD Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Vell.. *stille seg i kø for og prøve Darkness|* Du er pervers sier du? vell here i cum LOL Hva sier Creature Canis til det da? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Hehe... Vi trenger jo ikke la henne få vite om dette.. =P *kontakte adawen og spørre om hun kan slette noen poster her* Hehe... tror vi dropper det jeg.. Er bare jeg som savner creaturecanis litt her jeg sitter.. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Trur jeg må ta en ferie til Bergen jeg... Darkness| - Da fikser du soveplass ? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Trur jeg må ta en ferie til Bergen jeg... Darkness| - Da fikser du soveplass ? Vell.. Du kan jo alltids sove med meg... NEI!! Nå begynner jeg og bli litt for kosesyk her.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Trur jeg må ta en ferie til Bergen jeg... Darkness| - Da fikser du soveplass ? *Ordne sengeplass hos CFD* Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Bra du velger meg og dropper Bjørn (wabby) =) Men seriøst.. nå er ikke dette morsomt lenger.. like lang levetid som det og brenne internett på CD spøken Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Bra du velger meg og dropper Bjørn (wabby) =) Men seriøst.. nå er ikke dette morsomt lenger.. like lang levetid som det og brenne internett på CD spøken *le til jeg dør* Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Sagt er sagt CFD. jeg har 28.000 poeng hos braathens så da skal jeg komme å kose med deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå