Gå til innhold

Her er PlayStation 5 Pro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

45% økning, vil si at om noen spill kan kjøre 40 fps på PS5 så vil Pro klare maks i underkant av 60 Fps.(PSSR vil nok øke ytelsen enda mer) Blir kanskje over dobbelt av prisen totalt mot de som kjøpte orginal PS5 med diskdrev i 2020. 

Endret av cuberen
Lenke til kommentar
rabler skrev (Akkurat nå):

Har aldri brukt drevet på min ps5 så manglende diskdrev bekymrer meg ikke.

Problemet er todelt for dei som ikkje vil ha konsoll utan diskdrev.

1. Du må kjøpe alt digitalt til ein høgare pris enn på disk. Du kan ikkje kjøpe brukt eller låne av andre.

2. Spela har du i form av ein digital lisens i staden for ein fysisk medium. Same diskusjonen som for Steam, Epic Store osv.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Zeph skrev:
rabler skrev (Akkurat nå):

Har aldri brukt drevet på min ps5 så manglende diskdrev bekymrer meg ikke.

Problemet er todelt for dei som ikkje vil ha konsoll utan diskdrev.

1. Du må kjøpe alt digitalt til ein høgare pris enn på disk. Du kan ikkje kjøpe brukt eller låne av andre.

2. Spela har du i form av ein digital lisens i staden for ein fysisk medium. Same diskusjonen som for Steam, Epic Store osv.

Og jeg kan vel ikke spille de fysiske spillene mine på Pro...
  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, Zeph said:

Problemet er todelt for dei som ikkje vil ha konsoll utan diskdrev.

1. Du må kjøpe alt digitalt til ein høgare pris enn på disk. Du kan ikkje kjøpe brukt eller låne av andre.

2. Spela har du i form av ein digital lisens i staden for ein fysisk medium. Same diskusjonen som for Steam, Epic Store osv.

Jeg betaler gjerne litt mer for spillet for å slippe å ha huset fullt av disker. Jeg har sluttet å samle på fysiske spill, musikk og bøker og trives veldig godt med det 😀

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg skrev (5 minutter siden):

Fungerer den på PS5P i det hele tatt? Bekreftet? Ingenting overrasker meg lengre :)

Den fungerer ja :)

"The Pro comes with the same DualSense controller as the PS5 -- no upgrades there. (A step-up DualSense Edge controller already exists.) The Pro doesn't have an optical disc drive, though. Instead, there's a larger 2TB solid state drive, plus the same support for expanded M2 SSDs. You can attach an optical drive separately, though, the same ones that work on the new-design PS5 models. You could detach one of those or buy a new one. "

PS5 Pro Hands-On: Sony's $700 Turbo Console Hits in November - CNET

Lenke til kommentar
Mala skrev:
Chaos_Niddhogg skrev (5 minutter siden):

Fungerer den på PS5P i det hele tatt? Bekreftet? Ingenting overrasker meg lengre :)

Den fungerer ja :)

"The Pro comes with the same DualSense controller as the PS5 -- no upgrades there. (A step-up DualSense Edge controller already exists.) The Pro doesn't have an optical disc drive, though. Instead, there's a larger 2TB solid state drive, plus the same support for expanded M2 SSDs. You can attach an optical drive separately, though, the same ones that work on the new-design PS5 models. You could detach one of those or buy a new one. "

PS5 Pro Hands-On: Sony's $700 Turbo Console Hits in November - CNET

Aha.... så da må jeg punge ut 2 ekatra lapper for å spille de. Så er jeg på opp til 12 lapper for en, for meg, fungerende PS5P... nei, ellers takk. Sony dytter meg mer og mer mot PC her.
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg skrev (2 minutter siden):

Aha.... så da må jeg punge ut 2 ekatra lapper for å spille de. Så er jeg på opp til 12 lapper for en, for meg, fungerende PS5P... nei, ellers takk. Sony dytter meg mer og mer mot PC her.

Koster vel 1479,- men ser poenget ditt 😛 Ellevill pris er det uansett,

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...