Gjest 3c892...ec8 Skrevet 10. september Del Skrevet 10. september Noen som har brukt denne og hvor lang tid tok det før det hjalp på hjernetåke/hukommelse? Hvis du sleit med det. Anonymous poster hash: 3c892...ec8 Lenke til kommentar
iknutis Skrevet 10. september Del Skrevet 10. september Bruker Behepan fast, mest fordi jeg sliter med lite energi pga lave B12-nivåer. Droppet det et års tid, men måtte begynne på igjen nå i mars i år. Da tok det ca 3-4 uker før jeg begynte å få igjen energien. Før det kunne jeg sovne i stolen etter at jeg kom hjem fra jobb om dagene, hadde null overskudd. Lenke til kommentar
Gjest 3c892...ec8 Skrevet 10. september Del Skrevet 10. september iknutis skrev (1 time siden): Bruker Behepan fast, mest fordi jeg sliter med lite energi pga lave B12-nivåer. Droppet det et års tid, men måtte begynne på igjen nå i mars i år. Da tok det ca 3-4 uker før jeg begynte å få igjen energien. Før det kunne jeg sovne i stolen etter at jeg kom hjem fra jobb om dagene, hadde null overskudd. Ok så noen uker da jeg har ikle påvist mangel egentlig. Men må prøve det pga jeg sliter sånn kognitivt om med utmattelse. du hadde ikke kognitive vansker? Anonymous poster hash: 3c892...ec8 Lenke til kommentar
iknutis Skrevet 11. september Del Skrevet 11. september Gjest 3c892...ec8 skrev (16 timer siden): Ok så noen uker da du hadde ikke kognitive vansker? Anonymous poster hash: 3c892...ec8 Ja, det gikk 3-4 uker før jeg merket forskjell. Men da merket jeg stor forskjell, verdiene mine var såpass lave at sykehuset anbefalte meg å gå på dobbel dose en stund. Ifølge sykepleier der var det veldig individuelt hvilke verdier som var normalt for B12 og hvordan folk hadde det. Jeg må tydeligvis ha ganske høye verdier for å føle meg "normal". Merket ingen kognitive vansker nei, bare helt utslitt etter en vanlig 8 timers arbeidsdag. Noe som for meg er helt unormalt, fryktet en kort stund at det var noe alvorlig som feilet meg, som feks kreft. Men etter en solid blodprøve og en prat med sykepleier på sykehuset ble det avklart at jeg "bare" hadde for lite B12. Nå etter vel 6mnd på Behepan er jeg tilbake der jeg skal være, så nå har jeg energi til full dag på jobb og deretter hele kvelden i garasjen eller på skogen med felling av ved. Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 11. september Del Skrevet 11. september Du må gjøre en utredning om du har B12-mangel eller ikke. Dersom du ikke har det, så er det nok andre grunner til dine plager. Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 16. september Del Skrevet 16. september Kan være D-vitamin mangel hvis du føler deg sliten hele tiden. For lite sol f.eks. Legetime og spør om å få ta blodprøver for å sjekke vitamin nivået ditt i kroppen. Lenke til kommentar
Gjest 3c892...ec8 Skrevet 16. september Del Skrevet 16. september halnes1 skrev (3 timer siden): Kan være D-vitamin mangel hvis du føler deg sliten hele tiden. For lite sol f.eks. Legetime og spør om å få ta blodprøver for å sjekke vitamin nivået ditt i kroppen. Sliter med hjernen Anonymous poster hash: 3c892...ec8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå