Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Jeg skal skrive et kåseri i 10 klasse som skal få minimum 4+


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du heilt frie tøylar eller har du også fått eit tema?

Eg skal ikkje gjenta kva som skal til for at teksta er eit kåseri, men det kan være lurt å skrive om eit tema som opptek deg eller som du ellers kan litt om.
Om det hjelp deg så kan det være ein idé at du tek opp deg sjølv når du legg fram kåseriet ditt muntleg, og at du deretter skriftleggjer det. På den måten kan det være lettare å holde på den munnlege stilen.

Lenke til kommentar

Da er det vel berre å velge noko, kan varmt anbefale akkurat denne artikkelen: https://no.wikipedia.org/wiki/Spesial:Tilfeldig

Eller som tidlegare nemt eit tema som opptek deg. Har du til dømes lest eller sett ein artikkel i det siste som du ikkje er einig i? Det er vil være eit godt utgangspunkt for eit kåseri. Då kan du til dels bruke motargument som den raude tråden, og du kan bruke din eigen meining for å drive litt harselas med argumenta og på den måten få inn tilsnittet av humor og dei meir personlege elementa som ikkje er nødvenidgvis heilt objektive fakta.

Lenke til kommentar

Gjør som en klassekamerat av meg gjorde en gang på 70-tallet: han forklarte hvorfor han ville bli fotpleier. Det var et saftig foredrag der han forklarte inngående om alt som kunne gå galt med en fot: inngrodde tånegler, fotsopp, liktorner etc. Han gjorde det bare på faen, men fikk ganske bra karakter.

Glemte å si at han skrev det på perfekt nynorsk...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...