sesar Skrevet 10. september Del Skrevet 10. september (endret) Jeg har ikke godkjent dette. Ønsket å to separate googlekontoer, e-poster og Youtube derfor fant jeg det enklest å bruke to nettlesere. Synkronisering er slått av på Chrome og jeg vet jeg ikke mikser opp nettlesere. Dette var det jeg fant som forslag ved google søk. Ser Edge har slått på synkronisering, men ser ikke noe om å slå av synkronisering mot andre nettlesere. Er det noen måte å hindre synkronisering mot Chrome på? usikker på hvilken av knappene i Edge jeg må slå av for å hindre dette. Funksjonen er litt kjekk, men ikke til dette formålet. Jeg fikk lyst til å prøve å lage noen Youtubevideoer og lagde en egen googlekonto og separat e-post for det i Chrome. I dag var maskinen restartet pga noe oppdatering og når jeg gikk inn i Edge for å se på Youtube film så ser jeg at det er Youtube kontoen jeg lagde i chrome som er pålogget og ikke den jeg pleier å bruke i Edge. Endret 10. september av sesar endret for å klargjøre 1 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 11. september Del Skrevet 11. september sesar skrev (På 10.9.2024 den 8.47): I dag var maskinen restartet pga noe oppdatering og når jeg gikk inn i Edge for å se på Youtube film så ser jeg at det er Youtube kontoen jeg lagde i chrome som er pålogget og ikke den jeg pleier å bruke i Edge. Er du sikker på at du er helt innlogget og ikke blir bedt om å skrive inn passord dersom du f.eks. går inn i innstillinger på youtube? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 11. september Del Skrevet 11. september Ikke noe problem å ha 2 separate Google kontoer i Chrome. Det er bare å legge til, så bytter du mellom de på den runde bokstaven ved siden av de 3 prikkene. For å enkelt skille mellom dem så kan du ha forskjellige farger på faneraden. Du har da 2 helt separate kontoer. Hvis man første gang man startet Edge trykket ok på å hente fra Chrome, så er nok det grunnen til at det skjer. Er fort å gjøre. Lenke til kommentar
sesar Skrevet 11. september Forfatter Del Skrevet 11. september takk, fant det jeg leita etter. Denne må være avslått i Edge:" Importer nettleserdata fra Google Chrome ved hver oppstart 1 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 11. september Del Skrevet 11. september Takk for at du postet løsningen. 👍 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå