Car learner Skrevet 9. september Del Skrevet 9. september Har en Mitsubishi Lancer 2010 som lyser fullt av lamper når jeg skrur av bilen, slutter ikke å lyse selv om bilen er av. Byttet batteri på den tidligere siden jeg trodde det var det som var problemet, har skjedd 1 gang i ettertid av bytting av batteri pluss i dag... noen som har noe løsning på dette ? 1 Lenke til kommentar
Megane11 Skrevet 9. september Del Skrevet 9. september (endret) Hvis bildene i innlegget ditt ligger i samme rekkefølge som meldingene kommer på displayet, ville jeg begynt med å sjekke batteri, dynamo og reimer. Ved lav spenning kan alle slags merkelige ting dukke opp på displayet. Dårlig kontakt på jording ett eller annet sted? Fukt som har kommet inn der det ikke skal være? Noen mulighet for å dra ut feilkoder? Endret 9. september av Megane11 Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 9. september Del Skrevet 9. september Hvor lenge siden er det du skiftet ut 12V-batteriet? Lenke til kommentar
Car learner Skrevet 9. september Forfatter Del Skrevet 9. september Hanhijnn skrev (1 time siden): Hvor lenge siden er det du skiftet ut 12V-batteriet? Snakk om 1 måneds tid Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 9. september Del Skrevet 9. september Paul-Marius skrev (2 timer siden): Snakk om 1 måneds tid Symptomene kan jo høres ut som et 12V-problem, men hvis du ikke har fått et defekt batteri så bør det vare MYE lenger. 1 Lenke til kommentar
Car learner Skrevet 9. september Forfatter Del Skrevet 9. september Hanhijnn skrev (2 timer siden): Symptomene kan jo høres ut som et 12V-problem, men hvis du ikke har fått et defekt batteri så bør det vare MYE lenger. Hm, spørs om det ikke er dynamo relatert ? Når jeg kjørte fra jobb i dag så sluttet den å lyse, merkelige greier 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. september Del Skrevet 10. september Må nok slenge på MUT-III tester her sånn 😉 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. september Del Skrevet 10. september Slow Down er overoppheting av girkassa noe såkalt CVT væske mulig også batteriet ditt må kodes inn 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. september Del Skrevet 10. september Paul-Marius skrev (20 timer siden): Har en Mitsubishi Lancer 2010 som lyser fullt av lamper når jeg skrur av bilen, slutter ikke å lyse selv om bilen er av. Byttet batteri på den tidligere siden jeg trodde det var det som var problemet, har skjedd 1 gang i ettertid av bytting av batteri pluss i dag... noen som har noe løsning på dette ? https://www.mitshelp.com/micont-797.html Lenke til kommentar
Powertrainer Skrevet 10. september Del Skrevet 10. september Kan også være periodisk dårlig isolasjonsresistans som skaper krypestrøm til andre kurser/styringer. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå