Lyncs Skrevet 9. september Rapporter Del Skrevet 9. september Er det mulig å finne hvilken bud som er gitt på en bolig som er tilsalgs på f.eks. Finn.no? Lenke til kommentar
barfoo Skrevet 9. september Rapporter Del Skrevet 9. september https://nef.no/ordbok/budjournal/ Kort sagt har du krav på anonymisert budjournal om du var med i bodrunden. Om du ikkje var part så har du ikkje krav på det. 1 Lenke til kommentar
Lyncs Skrevet 9. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september barfoo skrev (6 timer siden): https://nef.no/ordbok/budjournal/ Kort sagt har du krav på anonymisert budjournal om du var med i bodrunden. Om du ikkje var part så har du ikkje krav på det. Betyr det da at man må by i blinde uten å vite hva som er høystbydende? Lenke til kommentar
barfoo Skrevet 9. september Rapporter Del Skrevet 9. september 33 minutes ago, Lyncs said: Betyr det da at man må by i blinde uten å vite hva som er høystbydende? Du vil jo få opplyst kva som er høgste bod, og når nokon byr over deg? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. september Rapporter Del Skrevet 9. september Lyncs skrev (36 minutter siden): Betyr det da at man må by i blinde uten å vite hva som er høystbydende? Nei. I praksis får du informasjon fra megler om hva som er siste/høyeste bud om du spør megler. Lenke til kommentar
Gjest 18ae5...9fc Skrevet 16. september Rapporter Del Skrevet 16. september Lyncs skrev (På 9.9.2024 den 2:19 PM): Betyr det da at man må by i blinde uten å vite hva som er høystbydende? Hvis noen bruker lukkede bud så kan det fort hende ja. Dog vet man at meglere beveger seg i grå sonen og informerer at det er andre mer tiltrekkende bud som vurderes når det først skjer og det er flere interessenter i budrunden. har vært slik hver gang i mitt tilfelle når jeg har kjøpt, har riktignok vunnet alle budrundene jeg har vært i så jeg har fått infoen i etterkant. Men vi har et tragisk dårlig system i Norge og det er så lett å være kriminell uten å bli tatt på akkurat dette. Anonymous poster hash: 18ae5...9fc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå