Morromann Skrevet 16. september Del Skrevet 16. september (endret) 99% av det norske samfunnet tar ikke del i denne kulturkrigen som i all hovedsak er et nettfenomen blant nettdebattanter i det hele tatt. Et stort flertall kjenner knapt til det i det hele tatt. Og godt er det. Slikt vås kommer ikke til å prege debatten før det norske stortingsvalget neste år og godt er det. Endret 16. september av Morromann 2 Lenke til kommentar
rabler Skrevet 16. september Del Skrevet 16. september 28 minutes ago, Morromann said: 99% av det norske samfunnet tar ikke del i denne kulturkrigen som i all hovedsak er et nettfenomen blant nettdebattanter i det hele tatt. Et stort flertall kjenner knapt til det i det hele tatt. Og godt er det. Slikt vås kommer ikke til å prege debatten før det norske stortingsvalget neste år og godt er det. Jeg håper inderlig du har rett, men jeg er redd Svenneby og Velle kommer til å forsøke å dra det inn i valgkampen. 3 1 Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 16. september Del Skrevet 16. september rabler skrev (1 minutt siden): Jeg håper inderlig du har rett, men jeg er redd Svenneby og Velle kommer til å forsøke å dra det inn i valgkampen. De er vel strengt talt voksenpartiene og ikke ungdomsorganisasjonene deres som stiller til valg. Velle er forøvrig en ungdomsleder som utfordrer FRPs forstokkende og rekaksjonære, og ikke minst DOBBELTMORALSKE(billig børst til alle i alle aldre 24/7 men send hasjrøykere til Bjørnøya) syn på cannabispolitkkken som voksen-FRP deler med mørkemennene i KRF og Senterpartiet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå