Gaea Skrevet 8. september Rapporter Del Skrevet 8. september (Jeg skriver fra mobil nå) Fungerte helt fint inntil nylig. Ikke sølt i tastaturet. Ikke brukt laptopen noe særlig hard bruk , har bare brukt den kun til å skrive referater i google docs i det siste ukene. Nå er det flere taster som ikke fungerer (skjer ingenting), og blant noen av tastene som fungerer så kommer det bokstav og tallkombinasjoner når jeg trykker på de. F.eks E1 når jeg trykker på 1 tasten og DQ når jeg trykker på D. Andre taster fungerer som normalt. Har sjekket at tastaturet er innstilt på riktig språk (norsk bokmål), og kan helt fint skrive æ, ø og å så det ikke amerikansk tastatur. Har lastet inn oppdateringer og omstartet pc uten hell på problemet. 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 8. september Rapporter Del Skrevet 8. september Internetten foreslår at det kan være et driverproblem. Sjekk ut om du kan oppdatere, eller fjerne og reinstallere driver? Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 8. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september Og hvordan gjør man det? 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 8. september Rapporter Del Skrevet 8. september Gaea skrev (1 time siden): Og hvordan gjør man det? Avhengig av hvilke systemer det er Google eller Windows eller Huawei så skal man alltid med jevne mellomrom oppdatere i Settings menyen. Dvs søke etter oppdateringer. Dette gjør systemet sikrere mot virus og pop ups, og annet uønskede hendelser. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 8. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september Hahahahahha fant løsningen på problemet. Totally forgot about that. Fn sto på. Nå funker tastaturet igjen. Hahahaha. Takk til @Uderzo for påminnelsen 1 1 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. september Rapporter Del Skrevet 8. september Gaea skrev (28 minutter siden): Hahahahahha fant løsningen på problemet. Totally forgot about that. Fn sto på. Nå funker tastaturet igjen. Hahahaha. Takk til @Uderzo for påminnelsen Så bra 😀👍 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå