Gjest 5ebe7...eb7 Skrevet 8. september Del Skrevet 8. september Hvordan beregner den body batteri om man ikke Jar brukt den på en stund? Anonymous poster hash: 5ebe7...eb7 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 8. september Del Skrevet 8. september Tidligere innhentet informasjon samkjøres med nyinnhentet informasjon, hvorpå den gjennom mønstergjenkjenning predikerer et resultat. Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 8. september Del Skrevet 8. september Det er ingen vitenskapelig hold for at dette har noe for seg, og kroppen er heller ikke et batteri. Personlig er jeg mest tiljenger av alminnelige gode livstilsråd med sundt kosthold, fysisk aktivitet, ikke røyking, gode relasjoner og sove godt om natta, da kommer man lengst uansett. Lenke til kommentar
Gjest 5ebe7...eb7 Skrevet 9. september Del Skrevet 9. september AnnonymG skrev (11 timer siden): Det er ingen vitenskapelig hold for at dette har noe for seg, og kroppen er heller ikke et batteri. Personlig er jeg mest tiljenger av alminnelige gode livstilsråd med sundt kosthold, fysisk aktivitet, ikke røyking, gode relasjoner og sove godt om natta, da kommer man lengst uansett. Helt klart Men når man er syk er det er vektøy som reflekterer tilstanden i kroppen Anonymous poster hash: 5ebe7...eb7 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 9. september Del Skrevet 9. september AnnonymG skrev (22 timer siden): Det er ingen vitenskapelig hold for at dette har noe for seg, og kroppen er heller ikke et batteri. Personlig er jeg mest tiljenger av alminnelige gode livstilsråd med sundt kosthold, fysisk aktivitet, ikke røyking, gode relasjoner og sove godt om natta, da kommer man lengst uansett. "Body battery" er et begrep man finner hos Garmin's aktivitetsklokker. Body battery gir en indikasjon på hvor mye effekt du kan produsere på en sunn måte. Det er ikke skrevet noen avhandlinger om Garmins "Body battery", men det er skrevet delavhandlinger til doktoravhandlinger der man bruker bl.a. aktivitetsmålere til prediksjon. Garmin hevder ikke noe mer enn at det kan brukes som en indikasjon. Således vil jeg delvis motargumentere at at det ikke finnes vitenskapelig hold. Det gjør faktisk det. Det har noe for seg som et hjelpemiddel. Lenke til kommentar
Gjest 5ebe7...eb7 Skrevet 10. september Del Skrevet 10. september Skandinav skrev (10 timer siden): "Body battery" er et begrep man finner hos Garmin's aktivitetsklokker. Body battery gir en indikasjon på hvor mye effekt du kan produsere på en sunn måte. Det er ikke skrevet noen avhandlinger om Garmins "Body battery", men det er skrevet delavhandlinger til doktoravhandlinger der man bruker bl.a. aktivitetsmålere til prediksjon. Garmin hevder ikke noe mer enn at det kan brukes som en indikasjon. Således vil jeg delvis motargumentere at at det ikke finnes vitenskapelig hold. Det gjør faktisk det. Det har noe for seg som et hjelpemiddel. Ja om man ser på stressmålingene, hrv og puls Anonymous poster hash: 5ebe7...eb7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå