TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. september Forfatter Del Skrevet 10. september torbjornen skrev (18 minutter siden): Kva skjer dersom du skrur av adblock? Jeg vet ikke, kan jo prøve. Edit: Jeg vet ikke hvordan jeg skrur av adblock'en, da. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. september Forfatter Del Skrevet 10. september Det eneste her (se bilde) jeg finner adblock greia, ingen andre plasser. Med og høyreklikke. 🙄 1 Lenke til kommentar
backtoback Skrevet 11. september Del Skrevet 11. september (endret) Når du er inne på websiden "YouTube Studio", kan du aktivere "Pause on this site" (se din røde ramme). Merker du noe forskjell? Jobber "tenkestreken" fortsatt? Ikke glem å høyreklikke på siden + "Resume blocking ads" når du har testet ferdig. Endret 11. september av backtoback typos 1 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. september Forfatter Del Skrevet 11. september backtoback skrev (1 time siden): Når du er inne på websiden "YouTube Studio", kan du aktivere "Pause on this site" (se din røde ramme). Merker du noe forskjell? Jobber "tenkestreken" fortsatt? Ikke glem å høyreklikke på siden + "Resume blocking ads" når du har testet ferdig. Nå ser det ut som YouTube faktisk har fikset problemet. Nå fungerer det slik det skal. Tanke streken tenker ikke i evigheter nå. Jeg trengte ikke og gjøre noe som helst. 🤗 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå