TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. september Forfatter Del Skrevet 8. september Trulss skrev (2 timer siden): Ok. Da blir det vanskelig å forklare deg alt du må gjøre, men forsøk et annet trådløst nettverk. Igjen, det kan bli et problem. Har kun en trådløst nettverk. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 8. september Del Skrevet 8. september Dersom eg brukar min Samsung S23 Ultra og går inn på innstillinger og deretter tilkoblinger får eg fram denne menyen: Skru av Wifi (dersom du har det på) og vel "Mobil Wifi-sone og internettdeling". Skru deretter mobil wifi-sone på. Noter nettverksnamn og passord frå mobil wifi-sone-menyen og bruk dette til å logge inn på nettet via PC. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. september Forfatter Del Skrevet 8. september torbjornen skrev (1 time siden): Dersom eg brukar min Samsung S23 Ultra og går inn på innstillinger og deretter tilkoblinger får eg fram denne menyen: Skru av Wifi (dersom du har det på) og vel "Mobil Wifi-sone og internettdeling". Skru deretter mobil wifi-sone på. Noter nettverksnamn og passord frå mobil wifi-sone-menyen og bruk dette til å logge inn på nettet via PC. Tenker du på private nettverk? Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 8. september Del Skrevet 8. september Mobil Wifi-sone (Wifi=trådlaust nett) vil seie at ein brukar mobiltelefonen som ruter. Då kan du logge inn på Wifi-sona med PC på same måten som eit kva som helst anna trådlaust nett. Internett-kommunikasjon vil då gå via mobildata-tilkoplinga på mobilen i staden for fiber e.l. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. september Forfatter Del Skrevet 9. september torbjornen skrev (56 minutter siden): Mobil Wifi-sone (Wifi=trådlaust nett) vil seie at ein brukar mobiltelefonen som ruter. Då kan du logge inn på Wifi-sona med PC på same måten som eit kva som helst anna trådlaust nett. Internett-kommunikasjon vil då gå via mobildata-tilkoplinga på mobilen i staden for fiber e.l. Oki, hvordan gjør man det? 🤔 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. september Forfatter Del Skrevet 9. september (endret) torbjornen skrev (3 timer siden): Dersom eg brukar min Samsung S23 Ultra og går inn på innstillinger og deretter tilkoblinger får eg fram denne menyen: Skru av Wifi (dersom du har det på) og vel "Mobil Wifi-sone og internettdeling". Skru deretter mobil wifi-sone på. Noter nettverksnamn og passord frå mobil wifi-sone-menyen og bruk dette til å logge inn på nettet via PC. Og igjen, hvordan finner man passordet du nakker om? 🤔 Jeg vet kun om min egen passord til min egen nettverk. Endret 9. september av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. september Forfatter Del Skrevet 9. september Jeg mistenker at YouTube er problemet her, ikke selve nettveket. Siden det er samme problem både på Chrome og Edge. 🙄 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. september Forfatter Del Skrevet 9. september (endret) Er det noen andre som har samme problemet? Endret 9. september av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 9. september Del Skrevet 9. september (endret) TheDarkSycamore - SCM skrev (2 timer siden): Og igjen, hvordan finner man passordet du nakker om? 🤔 Jeg vet kun om min egen passord til min egen nettverk. Her: Nettverksnamn og passord er også mogeleg å redigere/endre. Endret 9. september av torbjornen Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. september Forfatter Del Skrevet 9. september torbjornen skrev (1 time siden): Her: Nettverksnamn og passord er også mogeleg å redigere/endre. Hvor finner jeg Mobil Wifi-sone og internettdeling? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. september Forfatter Del Skrevet 10. september torbjornen skrev (21 timer siden): ... Lenke til kommentar
backtoback Skrevet 10. september Del Skrevet 10. september (endret) @TheDarkSycamore - SCM, (1) Har du prøvd å logge inn fra en annen PC og/eller det trådløse nettverket til en kompis, nabo etc? (2) Har du YouTube Studio App på mobilen din? Prøv å logge inn derfra og se om du kan endre innstillingene i "Customization". Jeg vet ikke hvor gode disse forslagene er, men de er kanskje verdt å forsøke Endret 10. september av backtoback typos 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. september Forfatter Del Skrevet 10. september (endret) backtoback skrev (13 minutter siden): @TheDarkSycamore - SCM, (1) Har du prøvd å logge inn fra en annen PC og/eller det trådløse nettverket til en kompis, nabo etc? (2) Har du YouTube Studio App på mobilen din? Prøv å logge inn derfra og se om du kan endre innstillingene i "Customization". Jeg vet ikke hvor gode disse forslagene er, men de er kanskje verdt å forsøke Nei, det har jeg ikke. YouTube Studio App!! Viste ikke at det var en egen app for det. 🤔 Endret 10. september av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 10. september Del Skrevet 10. september TheDarkSycamore - SCM skrev (På 9.9.2024 den 2:22 AM): Er det noen andre som har samme problemet? Det virker her. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. september Forfatter Del Skrevet 10. september mobile999 skrev (2 timer siden): Det virker her. Rart, så hvorfor viker det ikke hos meg da? Håper inderlig ikke at YT har gjort dette selv mot folk som bruker adblock. Hvis den teorien stemmer, så syns jeg ikke det er greit. Det er bare en tanke. Uansett, så skal jeg se om det virker på YouTube Studio App'en. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. september Forfatter Del Skrevet 10. september Dobbelt sjekket akkurat nå på selve Firefox, nå fungerer det. Men tanke streken ovenfor tenker fremdeles i uendelige da, selv om Publish knappen vises nå, og går ann og trykke på nå. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. september Forfatter Del Skrevet 10. september Nå kom problemet tilbake igjen. Nå er det veldig av og på. 😲😔 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. september Forfatter Del Skrevet 10. september Jeg klarer ikke og finne denne siden (se bildene) på selve YouTube Studio app'en. 😲😳😔 1 Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 10. september Del Skrevet 10. september TheDarkSycamore - SCM skrev (3 timer siden): Rart, så hvorfor viker det ikke hos meg da? Håper inderlig ikke at YT har gjort dette selv mot folk som bruker adblock. Hvis den teorien stemmer, så syns jeg ikke det er greit. Det er bare en tanke. Uansett, så skal jeg se om det virker på YouTube Studio App'en. Kva skjer dersom du skrur av adblock? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå