TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. september Rapporter Del Skrevet 7. september (endret) Når man går inn på customization (se bildet) så vil den søke i evigheter uansett hvilken nettleser jeg går på, jeg har testet det ut. Nytter ikke og restarte pc'en heller. Dette må være YouTube bug. Ellers er YouTube rask og tenke, utenom akkurat den der customization. Dette irriterte meg veldig. Hvorfor skjer dette? 😲🤔 Endret 14. september av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september Jeg får ikke love og legge ut når det er slik. 🥺😔 Lenke til kommentar
backtoback Skrevet 7. september Rapporter Del Skrevet 7. september Prøv å logge inn i Youtube Studio fra et Chrome inkognitovindu (Ctrl + Shift + N), eller et privat vindu i Firefox (Ctrl + Shift + P). Fungerer det? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september (endret) backtoback skrev (29 minutter siden): Prøv å logge inn i Youtube Studio fra et Chrome inkognitovindu (Ctrl + Shift + N), eller et privat vindu i Firefox (Ctrl + Shift + P). Fungerer det? Hva mener du med inkognitovindu og privat vindu? 🤔 Endret 7. september av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
backtoback Skrevet 7. september Rapporter Del Skrevet 7. september (endret) Bilde viser Firefox -- Nytt privat vindu. Det er tilsvarende i Chrome, der heter det Inkognitovindu. Endret 7. september av backtoback nytt inkognitovindu 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september backtoback skrev (4 minutter siden): Bilde viser Firefox -- Nytt privat vindu. Det er tilsvarende i Chrome, der heter det Inkognitovindu. Oki Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september Har aldri brukt Inkognitovindu/privat vindu før, jeg personlig føler det jeg går på utrygg bunn nå. Med andre ord, liten klump i halsen nå. 😲😳 Lenke til kommentar
backtoback Skrevet 7. september Rapporter Del Skrevet 7. september Jeg vil heller si tryggere grunn Du kan leser mer her: Chrome: Bruk inkognitomodus og Firefox: Privat vindu. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september (endret) backtoback skrev (17 minutter siden): Jeg vil heller si tryggere grunn Du kan leser mer her: Chrome: Bruk inkognitomodus og Firefox: Privat vindu. Oki, skal se om det funker der etter at jeg har streamet i dag. 😏 Endret 7. september av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september (endret) backtoback skrev (3 timer siden): Jeg vil heller si tryggere grunn Du kan leser mer her: Chrome: Bruk inkognitomodus og Firefox: Privat vindu. Nå har jeg sjekket ut om det fungerte der. Samme problemet både på Chrom (inkognitomodus) og Firefox (Privat vindu). 😳😔 Endret 7. september av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
backtoback Skrevet 7. september Rapporter Del Skrevet 7. september Ok, synd . Det var noen på nettet som hadde samme problem som jeg for 2-3 år siden, og en "midlertidig løsning" (anbefalt av Google/YouTube support!) som fungerte den gang var å logge inn YouTube Studio fra inkongnito- eller privat vindu. Så jeg tenkte det kunne være verdt et forsøk i alle fall. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september backtoback skrev (18 timer siden): Ok, synd . Det var noen på nettet som hadde samme problem som jeg for 2-3 år siden, og en "midlertidig løsning" (anbefalt av Google/YouTube support!) som fungerte den gang var å logge inn YouTube Studio fra inkongnito- eller privat vindu. Så jeg tenkte det kunne være verdt et forsøk i alle fall. Øh, oki. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september (endret) Nå får jeg ikke verken ikke lengre lov til og opprette/oppdatere mine multi-spillelistene mine og profilen min, pga dette problemet. 🥺 Endret 8. september av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Trulss Skrevet 8. september Rapporter Del Skrevet 8. september Jeg tror du kan ha et problem i router relatert til krypteringen. En enkel måte å sjekke dette på er å forsøke dele nett fra mobilen og se om feilen fortsetter da. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september (endret) Trulss skrev (7 minutter siden): Jeg tror du kan ha et problem i router relatert til krypteringen. En enkel måte å sjekke dette på er å forsøke dele nett fra mobilen og se om feilen fortsetter da. Hæ!! Kryptering!! Hva mener du? Bruke nettet fra mobilen, hvordan gjør jeg det? Endret 8. september av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Trulss Skrevet 8. september Rapporter Del Skrevet 8. september TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): Hæ!! Kryptering!! Hva mener du? Bruker nettet fra mobilen, hvordan gjør jeg det? Dele internett fra mobilen (hotspot) og lage et nytt trådløst nettverk for å se om feilen fortsetter da. Har du Zyxel router? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september (endret) Trulss skrev (1 minutt siden): Dele internett fra mobilen (hotspot) og lage et nytt trådløst nettverk for å se om feilen fortsetter da. Har du Zyxel router? Hvordan gjør man det? Aldri hørt om Zyxel før nå. Endret 8. september av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september Dette har aldri vært et problem før. Lenke til kommentar
Trulss Skrevet 8. september Rapporter Del Skrevet 8. september TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): Hvordan gjør man det? Aldri hørt om Zyxel før nå. Ok. Da blir det vanskelig å forklare deg alt du må gjøre, men forsøk et annet trådløst nettverk. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september (endret) Trulss skrev (2 timer siden): Ok. Da blir det vanskelig å forklare deg alt du må gjøre, men forsøk et annet trådløst nettverk. Nei, det har jeg ikke gjort. Endret 8. september av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå