Gjest 6fee1...e5e Skrevet 6. september Del Skrevet 6. september Kan 7,5 mg være tilstrekkelig for god søvn? Og er det vanlig /trygt å ta denne for søvn uten at man skal behandle depresjon etc? Anonymous poster hash: 6fee1...e5e Lenke til kommentar
Gjest 1e089...170 Skrevet 6. september Del Skrevet 6. september Ville ikke tatt remeron om jeg så fikk betalt for det Anonymous poster hash: 1e089...170 Lenke til kommentar
Gjest 6fee1...e5e Skrevet 6. september Del Skrevet 6. september Gjest 1e089...170 skrev (52 minutter siden): Ville ikke tatt remeron om jeg så fikk betalt for det Anonymous poster hash: 1e089...170 Fordi? Anonymous poster hash: 6fee1...e5e Lenke til kommentar
Trulss Skrevet 6. september Del Skrevet 6. september Remeron har som bivirkning at man kan bli trøttere, ofte også på dagtid. De beste produktene er laget for søvn og ikke noe annet. Jeg vil derfor si det er dårlig egnet produkt. Lenke til kommentar
Gjest 6fee1...e5e Skrevet 6. september Del Skrevet 6. september Har hørt at den ikke har noen mental /antidepresiv effekt i så lav dose , bare antihistamin effekt stemmer det? Anonymous poster hash: 6fee1...e5e Lenke til kommentar
Trulss Skrevet 7. september Del Skrevet 7. september Mange antidepressive midler har en bivirkning som fører til dårligere søvn, og ikke bedre. Dersom man sliter psykisk kan behandling av psyken likevel føre til bedre søvn. Og som nevnt tidligere kan man bli trøttere hele døgnet, noe som ikke akkurat hjelper på humøret men kan ha effekt som bedre søvn. Derfor spriker meninger om forskjellige legemidler i alle retninger. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå