Phantom Software Skrevet 6. september Del Skrevet 6. september https://www.nrk.no/rogaland/nrk-avpubliserer-_team-ingebrigtsen_-1.17031916 Quote – Dette skjer som følge av en direkte kontakt med medvirkende familiemedlemmer, som uttrykker at seriens tilgjengelighet er en stor belastning for dem, en belastning som kommer på toppen av øvrig trykk som familiemedlemmer nå opplever, sier kringkastingssjef Vibeke Fürst Haugen. Æsj, tenkte alltid at jeg burde laste ned og sikre meg disse, men somlet meg aldri til det. Nå håper jeg sjøseilerne er gode! 1 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 6. september Del Skrevet 6. september Phantom Software skrev (1 time siden): Æsj, tenkte alltid at jeg burde laste ned og sikre meg disse, men somlet meg aldri til det. Synes du virkelig at serien var SÅ bra? 2 Lenke til kommentar
Phantom Software Skrevet 6. september Forfatter Del Skrevet 6. september (endret) Nei, men synes den viser en viktig historie til en av verdens beste løpere, så den ønsker jeg skal være tilgjengelig. Endret 6. september av Phantom Software Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 6. september Del Skrevet 6. september Sitat – Det at noen av de medvirkende var mindreårige da serien ble produsert og første gang sendt, har veid tungt i vår vurdering, sier kringkastingssjefen. Og når desse som var mindreårige ikkje lenger samtykkjer er nok dette ei fornuftig vurdering. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå