en som bare lurer på mye rart Skrevet 5. september Rapporter Del Skrevet 5. september hei er det vannelig å bruke våtdrakt på en badestrand på sommeren for voksene personer. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 6. september Rapporter Del Skrevet 6. september (endret) Vanlig vil jeg ikke si det er, men noen velger å bruke. Voksne personer som lærer seg å svømme for eksempel. Det kan også være personer som synes vannet er for kaldt, og dermed bruker en våtdrakt for å minske dette. Endret 6. september av Stimann Lenke til kommentar
Brother Ursus Skrevet 6. september Rapporter Del Skrevet 6. september Det er ikke vanlig, men det er heller ikke så uvanlig at det er pinlig på noen måte. Når jeg er nærmere ekvator og i solfylte, varme land, så kler jeg meg så mye som mulig. Likevel klarte jeg å få annengradsforbrenning. Men våtdrakt er veldig dyrt, så avhengig av årsak ville jeg antagelig valgt noe annet. Så er det pga. hud/solbrenthet eller sjenanse så finner du badetøy som er heldekkende som er mye billigere. Jeg bruker tskjorter og lange badebukser som dykkere bruker i varmt vann. Veldig mange andre gjør også det. Se etter "rash guards" eller UV-beskyttende badeklær, surfedresser eller dykkedrakter. Jeg kjøpte på Amazon forrige gang. I Norge må man da betale 25% moms i tillegg. Jeg fikk det levert til dit jeg var i stedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå