Bear^ Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Skal kanskje arrangere et LAN. Hadde tenkt å sette opp en warcraft 3 frozen throne server, der bare de som var på LANet kunne joine. Problemet er at jeg ikke finner ut hvordan jeg skal sette dette opp. Fikk tak i noe bnetd greier men det har jeg ikke klart å funnet noe ut av annet enn at jeg ikke får det til. Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Det høres ut som om du blander warcraft 3 med cs her. Man kan ikke sette opp en server til wc3 på samme måte som i andre fps spill ol. I wc3 må man lage sitt eget game, i den sammenhengen at man selv må være med å spille evt. være spectator. Man kan derfor ikke bare lage en server hvor folk kan joine og spille som man vil. Og når du lager et lan game i wc3 kan kun de på lan'et finne det, så du trenger ikke å bekymre deg for at gamet dukker opp andre plasser. Jeg vil ikke virke respekt løs eller frekk, men det virker som at du har liten erfaring med wc3, så kan hende det er lurest at du ber noen andre ordne med dette Nå kan det jo hende at jeg har misstolket dette, så si i fra hvis dette er tilfellet. Ps. Husk å oppdatere spillet enten ved å gå til Blizzard eller connecte til battle.net via wc3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå