Gå til innhold

World of Warcraft planlegger stor 20-årsfeiring

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde både tier 1 og to frå Vanilla .. fekk aldri Tier 3 då guildet eg var i ikkje var god nok til å takle Naxx.

I dag kan ein endå gå in MC, BWL, AQ og Onyxia for å samle inn T1 og T2 .. med tanke på at no er alt transmog'able .. så er ikkje dette ein stor ting per say ... men å få eit gjennsyn med dei gamle gode dungeons og raids blir morro :D. Eg kunne veldig godt tenkt meg å kunne få tak i T3 settet i denne feiringen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Shaddiz skrev (2 timer siden):

Hadde både tier 1 og to frå Vanilla .. fekk aldri Tier 3 då guildet eg var i ikkje var god nok til å takle Naxx.

I dag kan ein endå gå in MC, BWL, AQ og Onyxia for å samle inn T1 og T2 .. med tanke på at no er alt transmog'able .. så er ikkje dette ein stor ting per say ... men å få eit gjennsyn med dei gamle gode dungeons og raids blir morro :D. Eg kunne veldig godt tenkt meg å kunne få tak i T3 settet i denne feiringen.

T3 settet koster typ 3 millioner i mats og farme en god del andre ting også må du finne en med den originale naxx achievementen til å crafte tier 3 så det er minst 3 millioner gull.

https://www.wowhead.com/news/how-to-craft-tier-3-gear-and-obtain-ancient-naxxramas-patterns-333993

Endret av Zimmerh
Lenke til kommentar

Eneste som kan få meg til å starte med WoW igjen er om de prøver om igjen med Classic sånn som Vanilla skulle ha vært.
Kara, Grim Batol, og Uldum, og sikkert flere jeg glemmer, skulle vært i Vanilla.
Nye ting skulle vært lansert uten å øke maks level, og uten at nytt grønt utstyr er bedre enn lilla utstyr.
Høyere mobs skal ikke droppe mer gull, mobs som er grå til deg skal ikke droppe noe.  

Tviler på at noe av dette kommer til å skje. 

Discovery var et feilsteg. 
Gikk lei å finne runer. 

Lenke til kommentar

Spilte FFXI i den tiden WoW var på sitt beste, men spilte det med noen venner som overbeviste meg om å teste det ut, levlet opp til 50, men det ble forferdelig kjedelig for meg personlig, likte ikke den visuelle stilen og hvor fetch-quest det var. Forstår hvorfor det slo så godt an for andre.

Jeg fortsatte med FFXI og spilte det i 6-7 år.

Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev:

Skulle likt å hatt WOW på konsoll. Vet de har vært inne på tanken, men om det blir så blir det nok såfall lenge til.

Vi spakdyttere burde også få ta del i dette, eller? Fleskelars? 

Da hadde eg blitt fulltime addict igjen. Så greit at det holder seg til PC :P
Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev:

Skulle likt å hatt WOW på konsoll. Vet de har vært inne på tanken, men om det blir så blir det nok såfall lenge til.

Ja , WoW burde passe den råtne hardwaren deres . Skjønner ikke Blizzard her .😉
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Fleskelars skrev (4 timer siden):
Guybrush 3pwood skrev (23 timer siden):

Ja , WoW burde passe den råtne hardwaren deres . Skjønner ikke Blizzard her .😉

🤪

Lenke til kommentar
Dubious skrev:

Eneste som kan få meg til å starte med WoW igjen er om de prøver om igjen med Classic sånn som Vanilla skulle ha vært.
Kara, Grim Batol, og Uldum, og sikkert flere jeg glemmer, skulle vært i Vanilla.
Nye ting skulle vært lansert uten å øke maks level, og uten at nytt grønt utstyr er bedre enn lilla utstyr.
Høyere mobs skal ikke droppe mer gull, mobs som er grå til deg skal ikke droppe noe.  

Gikk lei å finne runer. 

Discovery er det kjekkeste som har skjedd siden WotLK, og foreløpig det nærmeste det du (påstår at du) ønsker deg. Det virker som du vil ha det mer hardcore og tregere gameplay, men så gadd du ikke bruke en halv dag på å skaffe runene for klassen din engang? Bestem deg, da :D
Lenke til kommentar
Feenyx skrev (33 minutter siden):
Dubious skrev (På 5.9.2024 den 1:24 PM):

Gikk lei å finne runer. 

Ekspander  

Discovery er det kjekkeste som har skjedd siden WotLK, og foreløpig det nærmeste det du (påstår at du) ønsker deg. Det virker som du vil ha det mer hardcore og tregere gameplay, men så gadd du ikke bruke en halv dag på å skaffe runene for klassen din engang? Bestem deg, da :D

Jeg spiller alle klassene. 

Det blir ganske fort kjedelig når du må skaffe runer hele tiden. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...